Skocz do zawartości

Pojazd 3D: HD Sportster 2010 - UPDATE


hawrok

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Niedawno odkopałem i dokończyłem model Sportstera w wersji z 2010 r.

Soft: 3ds max, photoshop.

 

Linki do obrazków przed edycją:

http://hawro.com.pl/gallery/HD_sportster_01.jpg

http://hawro.com.pl/gallery/HD_sportster_02.jpg

 

UPDATE 05-12-2011

-----------------------------------------------------------------------

HD_Sportster_1080_01.jpg

 

>>Większa rozdzielczość

 

HD_Sportster_1080_02.jpg

 

>>Większa rozdzielczość

 

HD_Sportster_1080_03.jpg

 

>>Większa rozdzielczość

 

HD_Sportster_1080_04.jpg

 

>>Większa rozdzielczość

 

HD_Sportster_1080_clay_01.jpg

 

HD_Sportster_1080_clay_02.jpg

Edytowane przez hawrok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Całkiem przyjemny odbiór. Można wymieniać sporo błędów i niedociągnięć, ale to powie reszta a ja pochwale. Widać spory wkład pracy i to że się uczysz. Model wygląda b.fajnie ale nie wiem na ile odpowiada oryginałowi, to ci powytykają spece :) Render ma dużo niedociągnięć, ale myślę , że całość poszła w dobrym kierunku i jest lepsza niż twoje pozostałe prace. Takie 3 z dużym + :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem przyjemny odbiór. Można wymieniać sporo błędów i niedociągnięć, ale to powie reszta a ja pochwale. Widać spory wkład pracy i to że się uczysz. Model wygląda b.fajnie ale nie wiem na ile odpowiada oryginałowi, to ci powytykają spece :) Render ma dużo niedociągnięć, ale myślę , że całość poszła w dobrym kierunku i jest lepsza niż twoje pozostałe prace. Takie 3 z dużym + :)

 

ty chyba zartujesz, albo okulary zostaly na biurku, normalnie nie wierze w to co czytam....

 

ode mnie 5*, nic dodac nic ujac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No też mi się wydaje że za surowo oceniłeś;) Wiadomo że taki kliment parę rzeczy by zmienił i już by był super zachwyt, ale pracka bardzo dobra. No ale to też kwestia gustu i przyzwyczajeń. Niektórzy twierdzą że pojazd bez hdr i jej odbić już wygląda kompletnie nierealistycznie, inni mówią że opony muszą być brudne ale to IMO detale, bez których praca wciąż jest fajna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem czy surowo ? Staram się być obiektywny, 5* daje obrazkom niemal idealny, czymś do czego trzeba dążyć i się wzorować. 4 gwiazdeczki czemuś po prostu b.dobremu, ale bez tego WOW. 3+ za całość , gdybym oceniał sam model to pewnie byłoby lepiej. I nie chodzi tu o to czy ja umiem lepiej czy gorzej , czy o odniesienie do wymiataczy. W krytyce chodzi o to, żeby autor wiedział nad czym popracować, żeby być coraz lepszym. Dla mnie w tej pracy nie ma czym się zachwycać prócz modelu . Bo scena jest taka sobie i widać , że autor się jeszcze uczy jak to dobrze zaprezentować ale idzie to w dobrym kieurunku jak już wcześniej wspomniałem. Jeśli dla Ciebie plasti to jest 5* to ok, ja nie krytykuje cudzych ocen, po to one są aby był jakiś balans chyba nie?

 

Aby nie być gołosłownym to sprecyzuje : Na pierwszy rzut oka wrażenie jest bardzo pozytywne, ale czar pryska gdy skupimy oko na tym co jest poza centralną częścią, kadru czyli głównie scena. Textury, shadery i jej oświetlenie imo po prostu leżą, i tylko motor je ratuje bo zwraca na siebie uwagę ( to się udało ). Sam pomysł tła, też imo tutaj nie pasuje, jakby nie było robione pod ten model. Gdy ktoś decyduje się na całą scenę w której prezentuje swój model, nie mogę oceniać tylko modelu, staram się lecieć po całości i sumarycznie to coś pomiędzy 3-4.

Edytowane przez NV
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobrze wykonana praca, można by poprawić parę rzeczy - ale bawił bym się osobiście tylko pod warunkiem ze klient by się czepił bądź chciał bym to lądować do portfolio. Praca jest na wysokim poziomie, to nie ma wątpliwości. Jeśli jednak miał bym się czepić :P

- mapowanie desek i betonu (tak średnio pasuje mi skala, jeśli drewno jeszcze ok tak beton można by ruszyć)

- shaderki otoczenia (jakiś bump/disp + reflect, nie dużo roboty a efekt był by jeszcze lepszy IMO)

- mam takie wrażenie ze brakuje klosza lampy (?)

- mógłbyś dodać jakieś zabrudzenia (opony, wydech) nie twierdze żeby go uwalić błotem ale jakieś osmolenia wspominanego wydechu bądź troszkę zabrudzeń na oponie podniosło by realizm (tyle ze nie wiem co chciałeś uzyskać, scenka przedstawiająca motocykl czy zdjęcie do katalogu)

- poprawić DOF'a (większa głębię ostrości, rozumiem ze chciałeś skupić uwagę na motocyklu ale przez dof'a masz 3 plany. Dalszy rozmazany, ścianę za motorkiem którą leciutko łapie dof a jest na tyle wyraźna ze odciągnęła moja uwagę od tego co eksponowałeś na pierwszym czyli sam motocykl)

- można by przyciemnić światło enviro i wyciągnąć więcej z sztucznego oświetlenia.

 

Tyle że się teraz czepiam, sama praca bardzo mi się podoba :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie bardzo pro. model szczególnie. jeżeli chodzi o sam render to jedyną rzeczą, którą ja osobiście bym poprawił to materiał drewna. jednak masz go dość sporo w scenie a to chyba najsłabszy element całości. lekki bump i specular będzie miodnie. w sumie wystarczyłoby pewnie podpiąć czarno-biały diffuse. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności