cfaniak Napisano 23 Listopad 2011 Napisano 23 Listopad 2011 Witam. Mam problem z wartością refl. glossines. Otóż zdarza się czasami, że po ustwieniu jakiejś wartości i wyrenderowaniu, robi się inna wartość. Np. z 0,8 sam zmienia na 1, albo odwrotnie. Pojęcia nie mam o co chodzi, zaznaczę że nie zdarza się to zawsze. Pozdr.
Orangegraphics Napisano 23 Listopad 2011 Napisano 23 Listopad 2011 hmmm ale zmienia się tak że po renderze masz w material editorze wpisaną inną wartość czy na renderze jest efekt inny od zamierzonego?
cfaniak Napisano 23 Listopad 2011 Autor Napisano 23 Listopad 2011 Ustawiam wszystko na cacy, zapuszczam render i po skończeniu automatycznie zmienia się wartość nie wiadomo skąd.
lukasjogabonito Napisano 29 Listopad 2011 Napisano 29 Listopad 2011 Też tak miałem raz u mnie zmieniało się to hurtowo. Po złożeniu ponownie komputera po tym jak go zrzuciłem ze złości z 4 piętra okazało się że powodował to "solid rocks" którego wtedy używałem.... 1
cfaniak Napisano 2 Grudzień 2011 Autor Napisano 2 Grudzień 2011 Dzięki, masz rację co powodowało problemy. Rep dla ciebie.
Karrde Napisano 2 Grudzień 2011 Napisano 2 Grudzień 2011 Wystarczy zaktualizować SolidRocksa, ten bug już dawno jest poprawiony.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się