cfaniak Napisano 23 Listopad 2011 Share Napisano 23 Listopad 2011 Witam. Mam problem z wartością refl. glossines. Otóż zdarza się czasami, że po ustwieniu jakiejś wartości i wyrenderowaniu, robi się inna wartość. Np. z 0,8 sam zmienia na 1, albo odwrotnie. Pojęcia nie mam o co chodzi, zaznaczę że nie zdarza się to zawsze. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 23 Listopad 2011 Share Napisano 23 Listopad 2011 hmmm ale zmienia się tak że po renderze masz w material editorze wpisaną inną wartość czy na renderze jest efekt inny od zamierzonego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cfaniak Napisano 23 Listopad 2011 Autor Share Napisano 23 Listopad 2011 Ustawiam wszystko na cacy, zapuszczam render i po skończeniu automatycznie zmienia się wartość nie wiadomo skąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasjogabonito Napisano 29 Listopad 2011 Share Napisano 29 Listopad 2011 Też tak miałem raz u mnie zmieniało się to hurtowo. Po złożeniu ponownie komputera po tym jak go zrzuciłem ze złości z 4 piętra okazało się że powodował to "solid rocks" którego wtedy używałem.... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cfaniak Napisano 2 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 2 Grudzień 2011 Dzięki, masz rację co powodowało problemy. Rep dla ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karrde Napisano 2 Grudzień 2011 Share Napisano 2 Grudzień 2011 Wystarczy zaktualizować SolidRocksa, ten bug już dawno jest poprawiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się