Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Mam problem z wartością refl. glossines. Otóż zdarza się czasami, że po ustwieniu jakiejś wartości i wyrenderowaniu, robi się inna wartość. Np. z 0,8 sam zmienia na 1, albo odwrotnie. Pojęcia nie mam o co chodzi, zaznaczę że nie zdarza się to zawsze.

 

Pozdr.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 749
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hmmm ale zmienia się tak że po renderze masz w material editorze wpisaną inną wartość czy na renderze jest efekt inny od zamierzonego?

Napisano
  • Autor

Ustawiam wszystko na cacy, zapuszczam render i po skończeniu automatycznie zmienia się wartość nie wiadomo skąd.

Napisano

Też tak miałem raz u mnie zmieniało się to hurtowo. Po złożeniu ponownie komputera po tym jak go zrzuciłem ze złości z 4 piętra okazało się że powodował to "solid rocks" którego wtedy używałem....

Napisano

Wystarczy zaktualizować SolidRocksa, ten bug już dawno jest poprawiony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności