gonnog Posted November 25, 2011 Share Posted November 25, 2011 Witam Jest jakiś sposób na renderowanie jednego, wybranego materiału ze sceny? Tzn obiektów które go posiadają. Ewentualnie wybranych obiektów ze sceny (i ich kanałów alfa). Tak, żeby po złożeniu w programie graficznym wyglądało identycznie jak render całościowy?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SWRSC Posted November 25, 2011 Share Posted November 25, 2011 tak. Możesz to zrobić za pomocą vRay properties - matte object. Poczytaj o tym, bo nie pamiętam dokładnie jak to się ustawiało. Coś tam z alpha contribution na chyba wartość -1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m-z Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 zaznacz obiekty, które posiadają ten materiał (ręcznie albo w material editorze) , zrób odwrotną selekcję (ctrl+i), zaznaczone zostaną obiekty których nie chcesz renderować. Następnie PPM -> Object Properties i odznacz "Visible to Camera". Dzięki temu renderowane zostaną obiekty z materiałem który chciałeś, z kanałem alpha (przy zapisie do .png). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now