Posted November 25, 201113 yr Witam Jest jakiś sposób na renderowanie jednego, wybranego materiału ze sceny? Tzn obiektów które go posiadają. Ewentualnie wybranych obiektów ze sceny (i ich kanałów alfa). Tak, żeby po złożeniu w programie graficznym wyglądało identycznie jak render całościowy??
November 25, 201113 yr tak. Możesz to zrobić za pomocą vRay properties - matte object. Poczytaj o tym, bo nie pamiętam dokładnie jak to się ustawiało. Coś tam z alpha contribution na chyba wartość -1.
November 26, 201113 yr zaznacz obiekty, które posiadają ten materiał (ręcznie albo w material editorze) , zrób odwrotną selekcję (ctrl+i), zaznaczone zostaną obiekty których nie chcesz renderować. Następnie PPM -> Object Properties i odznacz "Visible to Camera". Dzięki temu renderowane zostaną obiekty z materiałem który chciałeś, z kanałem alpha (przy zapisie do .png).
Create an account or sign in to comment