gonnog Napisano 25 Listopad 2011 Napisano 25 Listopad 2011 Witam Jest jakiś sposób na renderowanie jednego, wybranego materiału ze sceny? Tzn obiektów które go posiadają. Ewentualnie wybranych obiektów ze sceny (i ich kanałów alfa). Tak, żeby po złożeniu w programie graficznym wyglądało identycznie jak render całościowy??
SWRSC Napisano 25 Listopad 2011 Napisano 25 Listopad 2011 tak. Możesz to zrobić za pomocą vRay properties - matte object. Poczytaj o tym, bo nie pamiętam dokładnie jak to się ustawiało. Coś tam z alpha contribution na chyba wartość -1.
m-z Napisano 26 Listopad 2011 Napisano 26 Listopad 2011 zaznacz obiekty, które posiadają ten materiał (ręcznie albo w material editorze) , zrób odwrotną selekcję (ctrl+i), zaznaczone zostaną obiekty których nie chcesz renderować. Następnie PPM -> Object Properties i odznacz "Visible to Camera". Dzięki temu renderowane zostaną obiekty z materiałem który chciałeś, z kanałem alpha (przy zapisie do .png).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się