Napisano 25 Listopad 201113 l Witam Jest jakiś sposób na renderowanie jednego, wybranego materiału ze sceny? Tzn obiektów które go posiadają. Ewentualnie wybranych obiektów ze sceny (i ich kanałów alfa). Tak, żeby po złożeniu w programie graficznym wyglądało identycznie jak render całościowy??
Napisano 25 Listopad 201113 l tak. Możesz to zrobić za pomocą vRay properties - matte object. Poczytaj o tym, bo nie pamiętam dokładnie jak to się ustawiało. Coś tam z alpha contribution na chyba wartość -1.
Napisano 26 Listopad 201113 l zaznacz obiekty, które posiadają ten materiał (ręcznie albo w material editorze) , zrób odwrotną selekcję (ctrl+i), zaznaczone zostaną obiekty których nie chcesz renderować. Następnie PPM -> Object Properties i odznacz "Visible to Camera". Dzięki temu renderowane zostaną obiekty z materiałem który chciałeś, z kanałem alpha (przy zapisie do .png).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto