Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Chcę odzwierciedlić drogi mojego miasta, by potem przenieść je do Unity3D i wstawić samochodzik, żeby sobie po nich pojeździć. Zacząłem przerysowywać z mapki drogi ale stwierdziłem, że chyba jednak robię to źle... Bo jak potem oteksturować kilkadziesiąć kilometrów dróg - wyszłaby chyba duża tekstura?

Na teksturowaniu się nie znam, niestety ;) Będę to robił w blenderze (jeśli to coś rozjaśni). Jakie są zasady robienia czegoś takiego do gier?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 996
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zależy.

Jak długa droga, czy bardzo pokręcona, jak dokładna ma być itp.

Czy np. będziesz składał już w edytorze, czy musisz wyeksportować jako jeden obiekt.

Napisz więcej detali.

Ja w swoich miastach składam z segmentów,ale z założeniem że drogi nie stykają się z gruntem.

W ten sposób jest chyba najelastyczniej.

Można robić za pomocą decali, ale różnie z wydajnością wtedy bywa.

W Arma/OFP bardzo ciekawie robią - gra sama generuje meshe, na podstawie open sourcowych atlasów samochodowych:)

Napisano

ostatnio robiłem pierwsze miasto w UDK (tez w Blenderze) i wiesz na jaki wpadłem pomysł?. GTA, Crysis 2 itd... itd.

Podpatrz je, są edytory, wszystko da się wyciągnąć i... no właśnie, chyba się domyślasz ;)

 

ps. "ostatnio robiłem pierwsze"... alesz ja jestem błyskotliwy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności