Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chcę odzwierciedlić drogi mojego miasta, by potem przenieść je do Unity3D i wstawić samochodzik, żeby sobie po nich pojeździć. Zacząłem przerysowywać z mapki drogi ale stwierdziłem, że chyba jednak robię to źle... Bo jak potem oteksturować kilkadziesiąć kilometrów dróg - wyszłaby chyba duża tekstura?

Na teksturowaniu się nie znam, niestety ;) Będę to robił w blenderze (jeśli to coś rozjaśni). Jakie są zasady robienia czegoś takiego do gier?

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Zależy.

Jak długa droga, czy bardzo pokręcona, jak dokładna ma być itp.

Czy np. będziesz składał już w edytorze, czy musisz wyeksportować jako jeden obiekt.

Napisz więcej detali.

Ja w swoich miastach składam z segmentów,ale z założeniem że drogi nie stykają się z gruntem.

W ten sposób jest chyba najelastyczniej.

Można robić za pomocą decali, ale różnie z wydajnością wtedy bywa.

W Arma/OFP bardzo ciekawie robią - gra sama generuje meshe, na podstawie open sourcowych atlasów samochodowych:)

Gość Chrupek3D
Napisano

ostatnio robiłem pierwsze miasto w UDK (tez w Blenderze) i wiesz na jaki wpadłem pomysł?. GTA, Crysis 2 itd... itd.

Podpatrz je, są edytory, wszystko da się wyciągnąć i... no właśnie, chyba się domyślasz ;)

 

ps. "ostatnio robiłem pierwsze"... alesz ja jestem błyskotliwy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności