lukiszlak Napisano 8 Grudzień 2011 Napisano 8 Grudzień 2011 Jak edytuje siatke to kazdy face kwadratowy przy ruszeniu jednego vertexa "łamie" sie na 2 trójkąty idzie to jakoś wyłączyć ? niby to nic nie robi ale jakos to dziwnie dla mnie wygląda.
dimaxion Napisano 9 Grudzień 2011 Napisano 9 Grudzień 2011 jedynymi znanymi mi sposobami jest nie ruszanie vertexa, albo funkcja make planar, ale ona złamie Ci face'y sąsiednie. Też szukam pluginu, który ze striangulowanej siatki zrobi jakiegoś regulara złożonego z kwadratów
lukiszlak Napisano 9 Grudzień 2011 Autor Napisano 9 Grudzień 2011 A da się to może jakoś wyłączyć ? żebym np przy następnych modelach tak nie miał ? wiecie zebym przy modelowaniu plane'm podczas przemieszczania wierzchołków mój plane nie łamał sie na 2 trójkąty ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się