Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak edytuje siatke to kazdy face kwadratowy przy ruszeniu jednego vertexa "łamie" sie na 2 trójkąty idzie to jakoś wyłączyć ? niby to nic nie robi ale jakos to dziwnie dla mnie wygląda.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

jedynymi znanymi mi sposobami jest nie ruszanie vertexa, albo funkcja make planar, ale ona złamie Ci face'y sąsiednie. Też szukam pluginu, który ze striangulowanej siatki zrobi jakiegoś regulara złożonego z kwadratów

Napisano

A da się to może jakoś wyłączyć ? żebym np przy następnych modelach tak nie miał ? wiecie zebym przy modelowaniu plane'm podczas przemieszczania wierzchołków mój plane nie łamał sie na 2 trójkąty ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności