Solo Napisano 12 Grudzień 2011 Napisano 12 Grudzień 2011 Witam, Przeglądałem teraz masę wątków, żeby nie powtórzyć pytania, ale nic nie znalazłem. Problem wygląda tak Mimo tego, że mapa jest ułożona na prosto, to jednak pojawiają się te zniekształcenia. Szukałem na necie rozwiązań, piszą o skalowaniu. Skalowałem, nic nie dało. Używanie opcji relax zawiodło albo go po prostu nie rozumiem. Plz pomóżcie, bo mam nadzieję nauczyć się czegoś od znawców tematu :) Pozdrawiam, Solo
olaf Napisano 12 Grudzień 2011 Napisano 12 Grudzień 2011 w renderze też tak jest? bo to moze być problem wyświetlania w openGL.
olaf Napisano 13 Grudzień 2011 Napisano 13 Grudzień 2011 z tego co widzę to w rendererze linie złamane zgadzają się z siatką więc wszystko jest ok. Tak na low poly będzie się wyświetlać.
Solo Napisano 13 Grudzień 2011 Autor Napisano 13 Grudzień 2011 A co zrobić, żeby to było proste? Chodzi o to, że chcę tam mieć teksturę desek i chciałbym, żeby były proste :D a te jak to nazwałeś "złamane linie" trochę mi w tym przeszkadzają :P
olaf Napisano 13 Grudzień 2011 Napisano 13 Grudzień 2011 im prostrzy model (mniej poly) tym trudniej uzyskać zaokrąglenia. Albo doadsz więcej poly albo zredukujesz krzywizny lub zamaskujesz je czymś - np. w tym miejscu dasz jakieś obręcze detale itp. 1
gutekfiutek Napisano 13 Grudzień 2011 Napisano 13 Grudzień 2011 Każda ścianka która w 3d ma kształt trapeza a na uvce jest prostokątem to będzie miała. Pamiętaj że polygon 4-kątny to 2 trójkąty - w tym przypadku nic się nie da z tym zrobić, no chyba że zrobisz trapezy na uvce. Swoją drogą na beczce można trochę uvki oszczędzić overlapując częśc elementów.
Solo Napisano 13 Grudzień 2011 Autor Napisano 13 Grudzień 2011 Dzieki :) za niedlugo sie za nia zabiore to postaram sie zoptymalizowac ten mapping :) A tak orientacyjnie ile trojkatow byloby dopuszczalne dla takiej beczki?
gutekfiutek Napisano 13 Grudzień 2011 Napisano 13 Grudzień 2011 Nie da się odpowiedzieć na to pytanie:) Tzn. da się: rozsądną ilość. Zależy czy robisz fps, tpp, symulator lotu itp. A jak fps to jaki polycount masz, ile beczek będzie w scenie... Czy będą LODy np... 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się