Napisano 12 Grudzień 201113 l Witam, Przeglądałem teraz masę wątków, żeby nie powtórzyć pytania, ale nic nie znalazłem. Problem wygląda tak Mimo tego, że mapa jest ułożona na prosto, to jednak pojawiają się te zniekształcenia. Szukałem na necie rozwiązań, piszą o skalowaniu. Skalowałem, nic nie dało. Używanie opcji relax zawiodło albo go po prostu nie rozumiem. Plz pomóżcie, bo mam nadzieję nauczyć się czegoś od znawców tematu :) Pozdrawiam, Solo
Napisano 13 Grudzień 201113 l z tego co widzę to w rendererze linie złamane zgadzają się z siatką więc wszystko jest ok. Tak na low poly będzie się wyświetlać.
Napisano 13 Grudzień 201113 l Autor A co zrobić, żeby to było proste? Chodzi o to, że chcę tam mieć teksturę desek i chciałbym, żeby były proste :D a te jak to nazwałeś "złamane linie" trochę mi w tym przeszkadzają :P
Napisano 13 Grudzień 201113 l im prostrzy model (mniej poly) tym trudniej uzyskać zaokrąglenia. Albo doadsz więcej poly albo zredukujesz krzywizny lub zamaskujesz je czymś - np. w tym miejscu dasz jakieś obręcze detale itp.
Napisano 13 Grudzień 201113 l Każda ścianka która w 3d ma kształt trapeza a na uvce jest prostokątem to będzie miała. Pamiętaj że polygon 4-kątny to 2 trójkąty - w tym przypadku nic się nie da z tym zrobić, no chyba że zrobisz trapezy na uvce. Swoją drogą na beczce można trochę uvki oszczędzić overlapując częśc elementów.
Napisano 13 Grudzień 201113 l Autor Dzieki :) za niedlugo sie za nia zabiore to postaram sie zoptymalizowac ten mapping :) A tak orientacyjnie ile trojkatow byloby dopuszczalne dla takiej beczki?
Napisano 13 Grudzień 201113 l Nie da się odpowiedzieć na to pytanie:) Tzn. da się: rozsądną ilość. Zależy czy robisz fps, tpp, symulator lotu itp. A jak fps to jaki polycount masz, ile beczek będzie w scenie... Czy będą LODy np...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto