Napisano 14 Grudzień 201113 l Witam, mam problem ze szkłem- jest szare, robią się kropki. Mam mental ray jedynie..., zrobiłam szkło zwykłym arch and design w kolorze szarym- tworzy się to co widac, probowałam wybrać glass- z materiałów mental ray- nie wychodziło to dobrze. Czy jest jakiś sposób zeby lepiej wygladało szkło? Było bardziej przezroczyste...,nieco odbijające- ale nie za bardzo- bo to nie ma byc typowo odbijające szkło. Niepokojące są szklenia na górze- daszku pod kątem- tam w ogole jakies plamy się robią... Pomocy, proszę... Pozdrawiam MG
Napisano 15 Grudzień 201113 l ustaw sobie materiał szkła i do slotu environment wrzuć tą hdrkę którą masz w otoczeniu i w koordynatach mapy wybierz environ
Napisano 13 Styczeń 201213 l Mam podobny problem. Moje okna wychodzą czarne, miejscami pojawiają się dziwne odbicia. W jedne szyby wychodzą dobrze, a drugie z innej strony budynku już nie. Zastosowałem się do podpowiedzi powyżej i niestety nic z tego nie wychodzi. Ponawiam więc pytanie jak robić szyby/okna. Ja korzystam z mental ray i wrzucam w materiałach glass-glazing- i następnie wybieram jedną z poniższych opcji np. clear Tak to mniej więcej wygląda, te czarne to też miały być okna Edytowane 18 Styczeń 201213 l przez Michu990
Napisano 25 Styczeń 201213 l a te szyby mają grubość??? bo jeśli to wykłe plane to nie wyjdzie poprawnie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto