Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

mam problem ze szkłem- jest szare, robią się kropki. Mam mental ray jedynie..., zrobiłam szkło zwykłym arch and design w kolorze szarym- tworzy się to co widac, probowałam wybrać glass- z materiałów mental ray- nie wychodziło to dobrze.

Czy jest jakiś sposób zeby lepiej wygladało szkło? Było bardziej przezroczyste...,nieco odbijające- ale nie za bardzo- bo to nie ma byc typowo odbijające szkło. Niepokojące są szklenia na górze- daszku pod kątem- tam w ogole jakies plamy się robią...

 

Pomocy, proszę...

Pozdrawiam

MG

wiz1f.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ustaw sobie materiał szkła i do slotu environment wrzuć tą hdrkę którą masz w otoczeniu i w koordynatach mapy wybierz environ

Napisano

Mam podobny problem. Moje okna wychodzą czarne, miejscami pojawiają się dziwne odbicia. W jedne szyby wychodzą dobrze, a drugie z innej strony budynku już nie.

Zastosowałem się do podpowiedzi powyżej i niestety nic z tego nie wychodzi.

Ponawiam więc pytanie jak robić szyby/okna. Ja korzystam z mental ray i wrzucam w materiałach glass-glazing- i następnie wybieram jedną z poniższych opcji np. clear

Tak to mniej więcej wygląda, te czarne to też miały być okna

zlern.jpg

Edytowane przez Michu990

Napisano

a te szyby mają grubość??? bo jeśli to wykłe plane to nie wyjdzie poprawnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności