Gość maadziszka Napisano 14 Grudzień 2011 Napisano 14 Grudzień 2011 Witam, mam problem ze szkłem- jest szare, robią się kropki. Mam mental ray jedynie..., zrobiłam szkło zwykłym arch and design w kolorze szarym- tworzy się to co widac, probowałam wybrać glass- z materiałów mental ray- nie wychodziło to dobrze. Czy jest jakiś sposób zeby lepiej wygladało szkło? Było bardziej przezroczyste...,nieco odbijające- ale nie za bardzo- bo to nie ma byc typowo odbijające szkło. Niepokojące są szklenia na górze- daszku pod kątem- tam w ogole jakies plamy się robią... Pomocy, proszę... Pozdrawiam MG
Piotreq91 Napisano 15 Grudzień 2011 Napisano 15 Grudzień 2011 ustaw sobie materiał szkła i do slotu environment wrzuć tą hdrkę którą masz w otoczeniu i w koordynatach mapy wybierz environ
Michu990 Napisano 13 Styczeń 2012 Napisano 13 Styczeń 2012 (edytowane) Mam podobny problem. Moje okna wychodzą czarne, miejscami pojawiają się dziwne odbicia. W jedne szyby wychodzą dobrze, a drugie z innej strony budynku już nie. Zastosowałem się do podpowiedzi powyżej i niestety nic z tego nie wychodzi. Ponawiam więc pytanie jak robić szyby/okna. Ja korzystam z mental ray i wrzucam w materiałach glass-glazing- i następnie wybieram jedną z poniższych opcji np. clear Tak to mniej więcej wygląda, te czarne to też miały być okna Edytowane 18 Styczeń 2012 przez Michu990
gregory Napisano 25 Styczeń 2012 Napisano 25 Styczeń 2012 a te szyby mają grubość??? bo jeśli to wykłe plane to nie wyjdzie poprawnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się