Posted December 14, 201113 yr Witam, mam problem ze szkłem- jest szare, robią się kropki. Mam mental ray jedynie..., zrobiłam szkło zwykłym arch and design w kolorze szarym- tworzy się to co widac, probowałam wybrać glass- z materiałów mental ray- nie wychodziło to dobrze. Czy jest jakiś sposób zeby lepiej wygladało szkło? Było bardziej przezroczyste...,nieco odbijające- ale nie za bardzo- bo to nie ma byc typowo odbijające szkło. Niepokojące są szklenia na górze- daszku pod kątem- tam w ogole jakies plamy się robią... Pomocy, proszę... Pozdrawiam MG
December 15, 201113 yr ustaw sobie materiał szkła i do slotu environment wrzuć tą hdrkę którą masz w otoczeniu i w koordynatach mapy wybierz environ
January 13, 201213 yr Mam podobny problem. Moje okna wychodzą czarne, miejscami pojawiają się dziwne odbicia. W jedne szyby wychodzą dobrze, a drugie z innej strony budynku już nie. Zastosowałem się do podpowiedzi powyżej i niestety nic z tego nie wychodzi. Ponawiam więc pytanie jak robić szyby/okna. Ja korzystam z mental ray i wrzucam w materiałach glass-glazing- i następnie wybieram jedną z poniższych opcji np. clear Tak to mniej więcej wygląda, te czarne to też miały być okna Edited January 18, 201213 yr by Michu990
Create an account or sign in to comment