Chammer Napisano 11 Lipiec 2004 Share Napisano 11 Lipiec 2004 Ostatnio zająłem sie na dobre modelowaniem w maxie... ale mam problem, a mianowicie jaka funkcja może posłużyć do łączenia dwóch lub więcej punktów w jeden? nie chodzi mi o Fuse, bo to tylko liczy średnią odległość między punktami i tam je ustawia, ale o coś innego zna może ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 11 Lipiec 2004 Share Napisano 11 Lipiec 2004 weild zaznacz kilka wertexow i w weild zwieksz promien dzialania nawet mozesz 1 mln wpisac i kliknij weild selected :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 11 Lipiec 2004 Share Napisano 11 Lipiec 2004 Marcin - a nie przypadkiem \"weld\" ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
conraderro Napisano 11 Lipiec 2004 Share Napisano 11 Lipiec 2004 Może weild to z łaciny. Heh :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chammer Napisano 11 Lipiec 2004 Autor Share Napisano 11 Lipiec 2004 EDIT: Działa, bo już zczaiłem to :P ... dzienx [Wyedytowany dnia 11-7-2004 > Chammer] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rowr Napisano 11 Lipiec 2004 Share Napisano 11 Lipiec 2004 musisz dobrze Vertexy ustawic najlepiej aby nachodzily na siebi ,kontroluj to w oknie front i left(najlepiej na big zoom) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kulexy Napisano 11 Lipiec 2004 Share Napisano 11 Lipiec 2004 albo po prostu COLLAPSE :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chammer Napisano 12 Lipiec 2004 Autor Share Napisano 12 Lipiec 2004 Hmmm łączenie wertexów działa, a przynajmniej tylko u mnie, tylko w jednym splinie... nie moge natomiast łączyć punktów z dwóch splajnó. da sie to jakoś zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VGT Napisano 12 Lipiec 2004 Share Napisano 12 Lipiec 2004 Gdyż wszystkie spline\'y muszą być w jednym obiekcie. Zaznacz jeden z nich, wejdź do panelu modyfikacji, wciśnij attach i kliknij w drugi obiekt. Ewentualnie wcześniej podczas rysowania kolejnych spline\'ów możesz odznaczyć opcję \'start new shape\' Teraz wertexy powinny dać się połączyć... jeśli nie, po wyjaśnienia zajrzyj do działu FAQ (temat o problemach z nakładaniem surface na spline\'y). Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się