mctomciu Napisano 21 Grudzień 2011 Napisano 21 Grudzień 2011 Witam mam taki problem: Chciałbym uzyskać taki efekt żeby obiekt odbijał mapę HDR. Nie chcę jednak jej ustawiać w world jako colorenvironemnt texture ponieważ zmienia mi to całe światło w scenie. Więc wrzuciłem ten HDR do materiału tego obiektu do koloru Glossy BSDF jako environment texture. I teraz nie wiem co ustawić w Vector. Bo chciałbym żeby obracając ten obiekt ta mapa HDR zachowywała się tak jakby to był backgroud czyli żeby stała w miejscu. Teraz jak kombinuje to jest przyczepiona do masha i porusza się razem z nim. Pomoże ktoś?
adrian2608 Napisano 24 Grudzień 2011 Napisano 24 Grudzień 2011 Nie jestem ekspertem, ale na szybciora sprawdziłem i jak wrzucisz właśnie w "env texture" wektor na "generated" i strenght na "light path is glossy ray", to wtedy światło Ci się nie zmieni, tylko pozostanie odbicie. Podobnie jakbyś nie chciał odbicia a tylko światło, ustawiasz na "diffuse ray".
mctomciu Napisano 30 Grudzień 2011 Autor Napisano 30 Grudzień 2011 Super wszystko działa. O to chodziło. Dzięki za pomoc :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się