mctomciu Posted December 21, 2011 Posted December 21, 2011 Witam mam taki problem: Chciałbym uzyskać taki efekt żeby obiekt odbijał mapę HDR. Nie chcę jednak jej ustawiać w world jako colorenvironemnt texture ponieważ zmienia mi to całe światło w scenie. Więc wrzuciłem ten HDR do materiału tego obiektu do koloru Glossy BSDF jako environment texture. I teraz nie wiem co ustawić w Vector. Bo chciałbym żeby obracając ten obiekt ta mapa HDR zachowywała się tak jakby to był backgroud czyli żeby stała w miejscu. Teraz jak kombinuje to jest przyczepiona do masha i porusza się razem z nim. Pomoże ktoś?
adrian2608 Posted December 24, 2011 Posted December 24, 2011 Nie jestem ekspertem, ale na szybciora sprawdziłem i jak wrzucisz właśnie w "env texture" wektor na "generated" i strenght na "light path is glossy ray", to wtedy światło Ci się nie zmieni, tylko pozostanie odbicie. Podobnie jakbyś nie chciał odbicia a tylko światło, ustawiasz na "diffuse ray".
mctomciu Posted December 30, 2011 Author Posted December 30, 2011 Super wszystko działa. O to chodziło. Dzięki za pomoc :)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now