Napisano 21 Grudzień 201113 l Witam mam taki problem: Chciałbym uzyskać taki efekt żeby obiekt odbijał mapę HDR. Nie chcę jednak jej ustawiać w world jako colorenvironemnt texture ponieważ zmienia mi to całe światło w scenie. Więc wrzuciłem ten HDR do materiału tego obiektu do koloru Glossy BSDF jako environment texture. I teraz nie wiem co ustawić w Vector. Bo chciałbym żeby obracając ten obiekt ta mapa HDR zachowywała się tak jakby to był backgroud czyli żeby stała w miejscu. Teraz jak kombinuje to jest przyczepiona do masha i porusza się razem z nim. Pomoże ktoś?
Napisano 24 Grudzień 201113 l Nie jestem ekspertem, ale na szybciora sprawdziłem i jak wrzucisz właśnie w "env texture" wektor na "generated" i strenght na "light path is glossy ray", to wtedy światło Ci się nie zmieni, tylko pozostanie odbicie. Podobnie jakbyś nie chciał odbicia a tylko światło, ustawiasz na "diffuse ray".
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto