Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam mam taki problem:

 

Chciałbym uzyskać taki efekt żeby obiekt odbijał mapę HDR.

 

Nie chcę jednak jej ustawiać w world jako colorenvironemnt texture ponieważ zmienia mi to całe światło w scenie.

 

Więc wrzuciłem ten HDR do materiału tego obiektu do koloru Glossy BSDF jako environment texture.

 

I teraz nie wiem co ustawić w Vector. Bo chciałbym żeby obracając ten obiekt ta mapa HDR zachowywała się tak jakby to był

 

backgroud czyli żeby stała w miejscu. Teraz jak kombinuje to jest przyczepiona do masha i porusza się razem z nim.

 

Pomoże ktoś?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie jestem ekspertem, ale na szybciora sprawdziłem i jak wrzucisz właśnie w "env texture" wektor na "generated" i strenght na "light path is glossy ray", to wtedy światło Ci się nie zmieni, tylko pozostanie odbicie. Podobnie jakbyś nie chciał odbicia a tylko światło, ustawiasz na "diffuse ray".

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności