Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam mam taki problem:

 

Chciałbym uzyskać taki efekt żeby obiekt odbijał mapę HDR.

 

Nie chcę jednak jej ustawiać w world jako colorenvironemnt texture ponieważ zmienia mi to całe światło w scenie.

 

Więc wrzuciłem ten HDR do materiału tego obiektu do koloru Glossy BSDF jako environment texture.

 

I teraz nie wiem co ustawić w Vector. Bo chciałbym żeby obracając ten obiekt ta mapa HDR zachowywała się tak jakby to był

 

backgroud czyli żeby stała w miejscu. Teraz jak kombinuje to jest przyczepiona do masha i porusza się razem z nim.

 

Pomoże ktoś?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie jestem ekspertem, ale na szybciora sprawdziłem i jak wrzucisz właśnie w "env texture" wektor na "generated" i strenght na "light path is glossy ray", to wtedy światło Ci się nie zmieni, tylko pozostanie odbicie. Podobnie jakbyś nie chciał odbicia a tylko światło, ustawiasz na "diffuse ray".

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.