Mihboss Napisano 25 Grudzień 2011 Share Napisano 25 Grudzień 2011 Witam Pytanie nowicjusza. Zastanawiam się nad jedną rzeczą. Przy tworzeniu modelu nakładam na niego tekstury z plików JPG, BMP, etc... Cała praca zapisana jest w pliku z rozszerzeniem *.max. Czy jeżeli wyślę plik do użytkownika B, i uruchomi go na innym 3dsmaxie, to obiekt będzie nadal teksturowany ??? Inaczej definiując pytanie. Czy adresatowi pracy muszę wysłać pliki graficzne włącznie z plikiem *.max, czy 3Dsmax zapisuje wszystko wewnątrz plików *.max ?? Czy konkretne prace z konkretnymi teksturami zapisywać w osobnych katalogach ?? Z góry dziękuje za odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 26 Grudzień 2011 Share Napisano 26 Grudzień 2011 Użyj opcji save as... a potem wybierz archive. Powstanie zrarowany plik zawierający scenę maxa i wszystkie powiązane z nim pliki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pabulo Napisano 24 Styczeń 2012 Share Napisano 24 Styczeń 2012 O ile pamiętam to PRAWIE WSZYSTKIE Nie jestem pewien z czym był problem bo raczej tego nie uzywam. Ale warto zwrócić uwage na niektóre rodzaje plików typu HDRI, IES, proxy.. No i nie wiem co się dzieje z plikami podłaczanymi do Xrefów. Są tez skrypty ułatwiające pracę z róznymi rodzajami plików zewnętrznych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się