Skocz do zawartości

JPG, Bitmapy do teksturowania, a plik z pracą 3Dsmax


Mihboss

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Pytanie nowicjusza. Zastanawiam się nad jedną rzeczą. Przy tworzeniu modelu nakładam na niego tekstury z plików JPG, BMP, etc...

Cała praca zapisana jest w pliku z rozszerzeniem *.max. Czy jeżeli wyślę plik do użytkownika B, i uruchomi go na innym 3dsmaxie, to obiekt będzie nadal teksturowany ???

 

Inaczej definiując pytanie. Czy adresatowi pracy muszę wysłać pliki graficzne włącznie z plikiem *.max, czy 3Dsmax zapisuje wszystko wewnątrz plików *.max ??

 

Czy konkretne prace z konkretnymi teksturami zapisywać w osobnych katalogach ??

 

Z góry dziękuje za odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

O ile pamiętam to PRAWIE WSZYSTKIE

Nie jestem pewien z czym był problem bo raczej tego nie uzywam. Ale warto zwrócić uwage na niektóre rodzaje plików typu HDRI, IES, proxy..

No i nie wiem co się dzieje z plikami podłaczanymi do Xrefów.

 

Są tez skrypty ułatwiające pracę z róznymi rodzajami plików zewnętrznych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności