Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam problem z - chyba tak to się nazywa - zmapowaniem obiektu (tu pojazdu peterbilt) Mój problem jest przedstawiony na tym filmiku, sory za złą jakość - mam nadzieję że mi pomożecie.

http://vimeo.com/34412548

podczas łączenie za pomocą tools>stich selected łączy się źle a raczej w ogóle i nie mam pojęcia czemu. Faktem jest jedna rzecz obiekt ten to pojazd peterbild ilość poligonów [nie pamiętam piszę z innego systemu] ale coś koło 64 tyś Na filmiku myślę że będzie to widać.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A to jest zweldowane? Mało co widać na tym filmiku;).Który max? W 2012 coś gdzieś narzekali że nie stich'uje nie zweldowanych edge czy coś tam w tym stylu...

Napisano
  • Autor

max 2010 tak jest zweldowane

a poly jest 26 tyś

wiem że nie widać za dużo bo ciął się komp jak włączyłem wygładzanie i do tego program zgrywający.

Mam tylko 3gb ram-u i cpu 2,8ghz - więc nic dziwnego że się tnie.

Drugiego lepszego filmiku nie zrobię bo to i tak nie ma sensu na tym kompie, jedyne co mogę zrobić to podesłać ci kopię żebyś sam mógł zobaczyć co jest nie tak.

Próbowałem stichować bez wygładzenia ale i tak robi się to nijak czyli źle.

Napisano

Masz,nie wiem czy połączyłem to co miało być ale w każdym razie u mnie stich'uje bez problemu.Więc to nie wina modelu.Anyway, nie lepiej robić UV przed zagęszczeniem?http://dl.dropbox.com/u/6529674/do mapowania.max

Napisano
  • Autor

tak jak najbardziej o to mi chodziło

Już próbowałem i stichuje się dobrze ale do pewnego stopnia.

No nic dzięki za pomoc

dzięki temu że robiłem kopię na różnych etapach mogę się cofnąć i tam stichować.

jeszcze jedno czy jak już zrobię UV i sobie to pomaluję jak tego będę chciał to czy po wygładzeniu jak nałożę gotową UV-kę czy dalej będzie ona pasować [czy się rozciągnie, czy cuś]

 

nałożyć uv-kę przed wygładzeniem czy po jak jest lepiej?

Edytowane przez P.I.W.O.

Napisano

Spróbuj przed wygładzaniem z UV.Potem dajesz turbosmooth i dopasowujesz textury do tego co się zrobi z UV.Najlepiej zmapuj kawałek i sprawdź co max namota z UV po wygładzeniu.Zależy od modelu.Mi się wydaje że powinno być ok jak zmapujesz przed zagęszczeniem siaty,ale sprawdź, żeby potem na mnie nie było:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności