Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam problem z - chyba tak to się nazywa - zmapowaniem obiektu (tu pojazdu peterbilt) Mój problem jest przedstawiony na tym filmiku, sory za złą jakość - mam nadzieję że mi pomożecie.

http://vimeo.com/34412548

podczas łączenie za pomocą tools>stich selected łączy się źle a raczej w ogóle i nie mam pojęcia czemu. Faktem jest jedna rzecz obiekt ten to pojazd peterbild ilość poligonów [nie pamiętam piszę z innego systemu] ale coś koło 64 tyś Na filmiku myślę że będzie to widać.

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

A to jest zweldowane? Mało co widać na tym filmiku;).Który max? W 2012 coś gdzieś narzekali że nie stich'uje nie zweldowanych edge czy coś tam w tym stylu...

Napisano

max 2010 tak jest zweldowane

a poly jest 26 tyś

wiem że nie widać za dużo bo ciął się komp jak włączyłem wygładzanie i do tego program zgrywający.

Mam tylko 3gb ram-u i cpu 2,8ghz - więc nic dziwnego że się tnie.

Drugiego lepszego filmiku nie zrobię bo to i tak nie ma sensu na tym kompie, jedyne co mogę zrobić to podesłać ci kopię żebyś sam mógł zobaczyć co jest nie tak.

Próbowałem stichować bez wygładzenia ale i tak robi się to nijak czyli źle.

Napisano

Masz,nie wiem czy połączyłem to co miało być ale w każdym razie u mnie stich'uje bez problemu.Więc to nie wina modelu.Anyway, nie lepiej robić UV przed zagęszczeniem?http://dl.dropbox.com/u/6529674/do mapowania.max

Napisano (edytowane)

tak jak najbardziej o to mi chodziło

Już próbowałem i stichuje się dobrze ale do pewnego stopnia.

No nic dzięki za pomoc

dzięki temu że robiłem kopię na różnych etapach mogę się cofnąć i tam stichować.

jeszcze jedno czy jak już zrobię UV i sobie to pomaluję jak tego będę chciał to czy po wygładzeniu jak nałożę gotową UV-kę czy dalej będzie ona pasować [czy się rozciągnie, czy cuś]

 

nałożyć uv-kę przed wygładzeniem czy po jak jest lepiej?

Edytowane przez P.I.W.O.
Napisano

Spróbuj przed wygładzaniem z UV.Potem dajesz turbosmooth i dopasowujesz textury do tego co się zrobi z UV.Najlepiej zmapuj kawałek i sprawdź co max namota z UV po wygładzeniu.Zależy od modelu.Mi się wydaje że powinno być ok jak zmapujesz przed zagęszczeniem siaty,ale sprawdź, żeby potem na mnie nie było:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności