Napisano 31 Grudzień 201113 l Mam problem z - chyba tak to się nazywa - zmapowaniem obiektu (tu pojazdu peterbilt) Mój problem jest przedstawiony na tym filmiku, sory za złą jakość - mam nadzieję że mi pomożecie. http://vimeo.com/34412548 podczas łączenie za pomocą tools>stich selected łączy się źle a raczej w ogóle i nie mam pojęcia czemu. Faktem jest jedna rzecz obiekt ten to pojazd peterbild ilość poligonów [nie pamiętam piszę z innego systemu] ale coś koło 64 tyś Na filmiku myślę że będzie to widać.
Napisano 1 Styczeń 201213 l A to jest zweldowane? Mało co widać na tym filmiku;).Który max? W 2012 coś gdzieś narzekali że nie stich'uje nie zweldowanych edge czy coś tam w tym stylu...
Napisano 1 Styczeń 201213 l Autor max 2010 tak jest zweldowane a poly jest 26 tyś wiem że nie widać za dużo bo ciął się komp jak włączyłem wygładzanie i do tego program zgrywający. Mam tylko 3gb ram-u i cpu 2,8ghz - więc nic dziwnego że się tnie. Drugiego lepszego filmiku nie zrobię bo to i tak nie ma sensu na tym kompie, jedyne co mogę zrobić to podesłać ci kopię żebyś sam mógł zobaczyć co jest nie tak. Próbowałem stichować bez wygładzenia ale i tak robi się to nijak czyli źle.
Napisano 1 Styczeń 201213 l Masz,nie wiem czy połączyłem to co miało być ale w każdym razie u mnie stich'uje bez problemu.Więc to nie wina modelu.Anyway, nie lepiej robić UV przed zagęszczeniem?http://dl.dropbox.com/u/6529674/do mapowania.max
Napisano 2 Styczeń 201213 l Autor tak jak najbardziej o to mi chodziło Już próbowałem i stichuje się dobrze ale do pewnego stopnia. No nic dzięki za pomoc dzięki temu że robiłem kopię na różnych etapach mogę się cofnąć i tam stichować. jeszcze jedno czy jak już zrobię UV i sobie to pomaluję jak tego będę chciał to czy po wygładzeniu jak nałożę gotową UV-kę czy dalej będzie ona pasować [czy się rozciągnie, czy cuś] nałożyć uv-kę przed wygładzeniem czy po jak jest lepiej? Edytowane 2 Styczeń 201213 l przez P.I.W.O.
Napisano 2 Styczeń 201213 l Spróbuj przed wygładzaniem z UV.Potem dajesz turbosmooth i dopasowujesz textury do tego co się zrobi z UV.Najlepiej zmapuj kawałek i sprawdź co max namota z UV po wygładzeniu.Zależy od modelu.Mi się wydaje że powinno być ok jak zmapujesz przed zagęszczeniem siaty,ale sprawdź, żeby potem na mnie nie było:D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto