Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

WitamChciałem wrzucić już skończoną scenkę, tak jak poprzednie, ale wydaje mi się, że mogę potrzebować waszej pomocy przy materiałach i renderingu. Tak więc wrzucam swoje wypociny ostatnich dni :) Projekt zaczerpnięty z internetu z tego co się orientuję to stworzyła go pracownia "Domy z wizją"Na początku bardzo mocno się wzorowałem na koncepcie, teraz już troszkę mniej :)Kończę wzasadzie modeling, chciałbym was prosić o obiektywne spojrzenie i podpowiedzi co poprawić.Mam problem z dużymi poduszkami, bo chciałem dodać na ich górnej częśći fałdki, ale za nic nie chcą wyjść. Ma ktoś jakaś sprawdzoną metodę ? Strasznie pzynudzam tak, więc :)view2iw.jpgview1i.jpgI jeszcze te dziwne prześwietlenia :/ Nie wiem o co chodzi, bo sprawdzałem siatkę i wygląda wszystko ok...

Edytowane przez incorect
  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

incorect jeśli chodzi o fałdki na poduszkach to albo odpowiednia mapa w bump / ewentualnie displace albo modelować ręcznie. Ja przynajmniej robie tak (ale sposób ma jedną wadę - produkuje sporo poly) że modeluje kształt poduszki, wraz z szwami itd. Następnie narzucam meshsmooth x2 / x3 a następnie konwertuję do edit poly i bawię się narzędzie 'paint deformation' - najpierw robię wgłębienia itd. a potem relax tak żeby nadać odpowiedni wygląd.

Napisano

Dzięki wielkie za odpowiedzi :)

Sicu:Postaram się ją jeszcze troszkę zaokrąglić, aczkolwiek na refce mimo wszystko właśnie była dość kanciasta

Chrupek3D: Co dokładnie masz na myśli ? :P

ArturSkoczek: Dzięki wielkie, spróbuję dobre bump mapy zrobić, jeśli się nie uda zobaczymy jak wyjdzie modelowanie Twoim sposobem,wielkie dzięki

Napisano (edytowane)

Witam wszystkich

Chwilę mnie nie było, ale coś udało się ruszyć do przodu, aczkolwiek cały czas realizm jest poza moim zasięgiem... :/

 

Czysty render:

view7y.jpg

 

I z moim super zaawansowanym Post-production :)

view7pp.jpg

 

 

Oczywiście wszystkie komentarze, podpowiedzi mile widziane.

Edytowane przez incorect
Gość Chrupek3D
Napisano

zastanawiam się czy to Blenderowy Cycles, czy Vray... stawiam na Cycles ;)

Napisano

Jest lepiej ale sporo jeszcze brakuje:

 

przepal bardziej widok za oknem

nie wiem czy przypadkiem nie użwam linearnego color mappingu - spórbuj reinhard z ustawieniem burn = 0,2 - 0,3. Myśle ze pomoze na te przepalenia.

Napisano

Dzięki za komentarze :) Artur nie wiem czy o to samo Ci chodzi, ale te przepalenia to już robiłem w ps'ie i rzeczywiście przesadziłem...

Teraz coś innego:

view8pp.jpg

 

Co myślicie ? Jeszcze trochę brakuje, ale pomału, pomału :)

Napisano (edytowane)

Witam wszystkich,

Chwilę mnie nie było, a po powrocie jeszcze mnie czasu. Także trochę na szybko, ale kończę tę wizualizację.

Oto efekt:

 

view10.jpg

 

view11o.jpg

 

view12.jpg

 

Jak zawsze liczę na wasze komentarze i krytykę :) Aby następne prace były lepsze.

Edytowane przez incorect
Napisano

ogólnie zaczyna to wyglądać coraz lepiej jednak masz podobny problem jak ja, masz tam elementy które odstają i odrealniają scenę dość mocno.

na pierwszym renderze to poduchy kanapy

na drugim piekarnik i ogromna ilość lampek pod sufitem (za dużo ich zdecydowanie)

na trzecim widok za oknem jest dziwny no i zdecydowanie za mocny ambient occlusion

ale na wszystkich jest za duży ao :)

Napisano

Dzieki za komentarze i zainteresowanie :)

 

Arturskoczek: No z kanapy nie jestem zadowolony, ale narazie nie będę jej zmieniał, bo brakuje mi czasu :/ Jeśli chodzi o AO to dziwna sprawda, bo wogóle nie wypalałem AO i nie dodawałem go w postpro. Jedyne co robiłem to dodanie widoków za oknami, poprawiona jasność i kontrast oraz dodanie filtra fotograficznego dla lepszej spójności obrazka...

 

Sebazx6r: Nie wiem czy o tym samym myślę, ale jeśli tak to chodzi o to, że tam jest szyba do samego sufitu dlatego odbicie jest do samej góry, może przez to to odczucie :)

Napisano

Ogólnie praca jest oki, ale swiatło to w tej scenie lezy zupełnie co innego cieniowanie a co innego przepalenia i obrazek na zewnatrz tez musisz sie zdecydowac czy cienie masz z dnia pochmurnego lub z połnocnej strony domu czy tez wpada ci do srodka intensywne swiatło słoneczne i powstaja przepalenia to wnetrze wiel skorzysta jak zostaniesz przy oswietleniu jak z północnej sciany. Jeszcze jedna rzecz mnie draźni to nie odpowiedni balans bieli dobrany w kamerze biały kolor łapie ci niebieskawy odcień

Napisano

Dzięki za komentarze i cieszę się,że się podoba :)

Oczywiście Twoje rady shadowsexpe uwzględnie w następnej pracy, bo aktualnie nie planuję już dłubać przy tej wizualizacji :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności