incorect Napisano 3 Styczeń 2012 Napisano 3 Styczeń 2012 (edytowane) WitamChciałem wrzucić już skończoną scenkę, tak jak poprzednie, ale wydaje mi się, że mogę potrzebować waszej pomocy przy materiałach i renderingu. Tak więc wrzucam swoje wypociny ostatnich dni :) Projekt zaczerpnięty z internetu z tego co się orientuję to stworzyła go pracownia "Domy z wizją"Na początku bardzo mocno się wzorowałem na koncepcie, teraz już troszkę mniej :)Kończę wzasadzie modeling, chciałbym was prosić o obiektywne spojrzenie i podpowiedzi co poprawić.Mam problem z dużymi poduszkami, bo chciałem dodać na ich górnej częśći fałdki, ale za nic nie chcą wyjść. Ma ktoś jakaś sprawdzoną metodę ? Strasznie pzynudzam tak, więc :)I jeszcze te dziwne prześwietlenia :/ Nie wiem o co chodzi, bo sprawdzałem siatkę i wygląda wszystko ok... Edytowane 6 Marzec 2012 przez incorect
Sicu Napisano 3 Styczeń 2012 Napisano 3 Styczeń 2012 Najbardziej wrzuca się w oczy ta kanciasta kanapa
arturskoczek Napisano 3 Styczeń 2012 Napisano 3 Styczeń 2012 incorect jeśli chodzi o fałdki na poduszkach to albo odpowiednia mapa w bump / ewentualnie displace albo modelować ręcznie. Ja przynajmniej robie tak (ale sposób ma jedną wadę - produkuje sporo poly) że modeluje kształt poduszki, wraz z szwami itd. Następnie narzucam meshsmooth x2 / x3 a następnie konwertuję do edit poly i bawię się narzędzie 'paint deformation' - najpierw robię wgłębienia itd. a potem relax tak żeby nadać odpowiedni wygląd.
incorect Napisano 3 Styczeń 2012 Autor Napisano 3 Styczeń 2012 Dzięki wielkie za odpowiedzi :) Sicu:Postaram się ją jeszcze troszkę zaokrąglić, aczkolwiek na refce mimo wszystko właśnie była dość kanciasta Chrupek3D: Co dokładnie masz na myśli ? :P ArturSkoczek: Dzięki wielkie, spróbuję dobre bump mapy zrobić, jeśli się nie uda zobaczymy jak wyjdzie modelowanie Twoim sposobem,wielkie dzięki
incorect Napisano 4 Styczeń 2012 Autor Napisano 4 Styczeń 2012 Mały up: Oczywiście komentarze mile widziane :)
incorect Napisano 20 Styczeń 2012 Autor Napisano 20 Styczeń 2012 (edytowane) Witam wszystkich Chwilę mnie nie było, ale coś udało się ruszyć do przodu, aczkolwiek cały czas realizm jest poza moim zasięgiem... :/ Czysty render: I z moim super zaawansowanym Post-production :) Oczywiście wszystkie komentarze, podpowiedzi mile widziane. Edytowane 20 Styczeń 2012 przez incorect
Gość Chrupek3D Napisano 20 Styczeń 2012 Napisano 20 Styczeń 2012 zastanawiam się czy to Blenderowy Cycles, czy Vray... stawiam na Cycles ;)
incorect Napisano 21 Styczeń 2012 Autor Napisano 21 Styczeń 2012 Nie napisałem na początku :) Soft to Max 2011 + VRay :) Przykro mi Chrupek3D :)
arturskoczek Napisano 21 Styczeń 2012 Napisano 21 Styczeń 2012 Jest lepiej ale sporo jeszcze brakuje: przepal bardziej widok za oknem nie wiem czy przypadkiem nie użwam linearnego color mappingu - spórbuj reinhard z ustawieniem burn = 0,2 - 0,3. Myśle ze pomoze na te przepalenia.
incorect Napisano 25 Styczeń 2012 Autor Napisano 25 Styczeń 2012 Dzięki za komentarze :) Artur nie wiem czy o to samo Ci chodzi, ale te przepalenia to już robiłem w ps'ie i rzeczywiście przesadziłem... Teraz coś innego: Co myślicie ? Jeszcze trochę brakuje, ale pomału, pomału :)
incorect Napisano 6 Marzec 2012 Autor Napisano 6 Marzec 2012 (edytowane) Witam wszystkich, Chwilę mnie nie było, a po powrocie jeszcze mnie czasu. Także trochę na szybko, ale kończę tę wizualizację. Oto efekt: Jak zawsze liczę na wasze komentarze i krytykę :) Aby następne prace były lepsze. Edytowane 6 Marzec 2012 przez incorect
arturskoczek Napisano 7 Marzec 2012 Napisano 7 Marzec 2012 ogólnie zaczyna to wyglądać coraz lepiej jednak masz podobny problem jak ja, masz tam elementy które odstają i odrealniają scenę dość mocno. na pierwszym renderze to poduchy kanapy na drugim piekarnik i ogromna ilość lampek pod sufitem (za dużo ich zdecydowanie) na trzecim widok za oknem jest dziwny no i zdecydowanie za mocny ambient occlusion ale na wszystkich jest za duży ao :)
Sebazx6r Napisano 7 Marzec 2012 Napisano 7 Marzec 2012 Na pierwszym to na scianie i szkle i suficie to odbicie? No to chyba na suficie juz go nie powinno byc...
incorect Napisano 7 Marzec 2012 Autor Napisano 7 Marzec 2012 Dzieki za komentarze i zainteresowanie :) Arturskoczek: No z kanapy nie jestem zadowolony, ale narazie nie będę jej zmieniał, bo brakuje mi czasu :/ Jeśli chodzi o AO to dziwna sprawda, bo wogóle nie wypalałem AO i nie dodawałem go w postpro. Jedyne co robiłem to dodanie widoków za oknami, poprawiona jasność i kontrast oraz dodanie filtra fotograficznego dla lepszej spójności obrazka... Sebazx6r: Nie wiem czy o tym samym myślę, ale jeśli tak to chodzi o to, że tam jest szyba do samego sufitu dlatego odbicie jest do samej góry, może przez to to odczucie :)
Sebazx6r Napisano 7 Marzec 2012 Napisano 7 Marzec 2012 A no spoko jestt szyba wlasnie dojzalem :). Ogolnie ladne prace.
shadowsexpe Napisano 21 Marzec 2012 Napisano 21 Marzec 2012 Ogólnie praca jest oki, ale swiatło to w tej scenie lezy zupełnie co innego cieniowanie a co innego przepalenia i obrazek na zewnatrz tez musisz sie zdecydowac czy cienie masz z dnia pochmurnego lub z połnocnej strony domu czy tez wpada ci do srodka intensywne swiatło słoneczne i powstaja przepalenia to wnetrze wiel skorzysta jak zostaniesz przy oswietleniu jak z północnej sciany. Jeszcze jedna rzecz mnie draźni to nie odpowiedni balans bieli dobrany w kamerze biały kolor łapie ci niebieskawy odcień
incorect Napisano 27 Marzec 2012 Autor Napisano 27 Marzec 2012 Dzięki za komentarze i cieszę się,że się podoba :) Oczywiście Twoje rady shadowsexpe uwzględnie w następnej pracy, bo aktualnie nie planuję już dłubać przy tej wizualizacji :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się