Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

WitamChciałem wrzucić już skończoną scenkę, tak jak poprzednie, ale wydaje mi się, że mogę potrzebować waszej pomocy przy materiałach i renderingu. Tak więc wrzucam swoje wypociny ostatnich dni :) Projekt zaczerpnięty z internetu z tego co się orientuję to stworzyła go pracownia "Domy z wizją"Na początku bardzo mocno się wzorowałem na koncepcie, teraz już troszkę mniej :)Kończę wzasadzie modeling, chciałbym was prosić o obiektywne spojrzenie i podpowiedzi co poprawić.Mam problem z dużymi poduszkami, bo chciałem dodać na ich górnej częśći fałdki, ale za nic nie chcą wyjść. Ma ktoś jakaś sprawdzoną metodę ? Strasznie pzynudzam tak, więc :)view2iw.jpgview1i.jpgI jeszcze te dziwne prześwietlenia :/ Nie wiem o co chodzi, bo sprawdzałem siatkę i wygląda wszystko ok...

Edytowane przez incorect

  • Odpowiedzi 18
  • Wyświetleń 3,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zgaduje... Cycles?

Napisano

incorect jeśli chodzi o fałdki na poduszkach to albo odpowiednia mapa w bump / ewentualnie displace albo modelować ręcznie. Ja przynajmniej robie tak (ale sposób ma jedną wadę - produkuje sporo poly) że modeluje kształt poduszki, wraz z szwami itd. Następnie narzucam meshsmooth x2 / x3 a następnie konwertuję do edit poly i bawię się narzędzie 'paint deformation' - najpierw robię wgłębienia itd. a potem relax tak żeby nadać odpowiedni wygląd.

Napisano
  • Autor

Dzięki wielkie za odpowiedzi :)

Sicu:Postaram się ją jeszcze troszkę zaokrąglić, aczkolwiek na refce mimo wszystko właśnie była dość kanciasta

Chrupek3D: Co dokładnie masz na myśli ? :P

ArturSkoczek: Dzięki wielkie, spróbuję dobre bump mapy zrobić, jeśli się nie uda zobaczymy jak wyjdzie modelowanie Twoim sposobem,wielkie dzięki

Napisano
  • Autor

Witam wszystkich

Chwilę mnie nie było, ale coś udało się ruszyć do przodu, aczkolwiek cały czas realizm jest poza moim zasięgiem... :/

 

Czysty render:

view7y.jpg

 

I z moim super zaawansowanym Post-production :)

view7pp.jpg

 

 

Oczywiście wszystkie komentarze, podpowiedzi mile widziane.

Edytowane przez incorect

Napisano

zastanawiam się czy to Blenderowy Cycles, czy Vray... stawiam na Cycles ;)

Napisano
  • Autor

Nie napisałem na początku :) Soft to Max 2011 + VRay :)

Przykro mi Chrupek3D :)

Napisano

Jest lepiej ale sporo jeszcze brakuje:

 

przepal bardziej widok za oknem

nie wiem czy przypadkiem nie użwam linearnego color mappingu - spórbuj reinhard z ustawieniem burn = 0,2 - 0,3. Myśle ze pomoze na te przepalenia.

Napisano
  • Autor

Dzięki za komentarze :) Artur nie wiem czy o to samo Ci chodzi, ale te przepalenia to już robiłem w ps'ie i rzeczywiście przesadziłem...

Teraz coś innego:

view8pp.jpg

 

Co myślicie ? Jeszcze trochę brakuje, ale pomału, pomału :)

Napisano
  • Autor

Witam wszystkich,

Chwilę mnie nie było, a po powrocie jeszcze mnie czasu. Także trochę na szybko, ale kończę tę wizualizację.

Oto efekt:

 

view10.jpg

 

view11o.jpg

 

view12.jpg

 

Jak zawsze liczę na wasze komentarze i krytykę :) Aby następne prace były lepsze.

Edytowane przez incorect

Napisano

ogólnie zaczyna to wyglądać coraz lepiej jednak masz podobny problem jak ja, masz tam elementy które odstają i odrealniają scenę dość mocno.

na pierwszym renderze to poduchy kanapy

na drugim piekarnik i ogromna ilość lampek pod sufitem (za dużo ich zdecydowanie)

na trzecim widok za oknem jest dziwny no i zdecydowanie za mocny ambient occlusion

ale na wszystkich jest za duży ao :)

Napisano
  • Autor

Dzieki za komentarze i zainteresowanie :)

 

Arturskoczek: No z kanapy nie jestem zadowolony, ale narazie nie będę jej zmieniał, bo brakuje mi czasu :/ Jeśli chodzi o AO to dziwna sprawda, bo wogóle nie wypalałem AO i nie dodawałem go w postpro. Jedyne co robiłem to dodanie widoków za oknami, poprawiona jasność i kontrast oraz dodanie filtra fotograficznego dla lepszej spójności obrazka...

 

Sebazx6r: Nie wiem czy o tym samym myślę, ale jeśli tak to chodzi o to, że tam jest szyba do samego sufitu dlatego odbicie jest do samej góry, może przez to to odczucie :)

Napisano

Ogólnie praca jest oki, ale swiatło to w tej scenie lezy zupełnie co innego cieniowanie a co innego przepalenia i obrazek na zewnatrz tez musisz sie zdecydowac czy cienie masz z dnia pochmurnego lub z połnocnej strony domu czy tez wpada ci do srodka intensywne swiatło słoneczne i powstaja przepalenia to wnetrze wiel skorzysta jak zostaniesz przy oswietleniu jak z północnej sciany. Jeszcze jedna rzecz mnie draźni to nie odpowiedni balans bieli dobrany w kamerze biały kolor łapie ci niebieskawy odcień

Napisano
  • Autor

Dzięki za komentarze i cieszę się,że się podoba :)

Oczywiście Twoje rady shadowsexpe uwzględnie w następnej pracy, bo aktualnie nie planuję już dłubać przy tej wizualizacji :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności