Napisano 3 Styczeń 201213 l WitamChciałem wrzucić już skończoną scenkę, tak jak poprzednie, ale wydaje mi się, że mogę potrzebować waszej pomocy przy materiałach i renderingu. Tak więc wrzucam swoje wypociny ostatnich dni :) Projekt zaczerpnięty z internetu z tego co się orientuję to stworzyła go pracownia "Domy z wizją"Na początku bardzo mocno się wzorowałem na koncepcie, teraz już troszkę mniej :)Kończę wzasadzie modeling, chciałbym was prosić o obiektywne spojrzenie i podpowiedzi co poprawić.Mam problem z dużymi poduszkami, bo chciałem dodać na ich górnej częśći fałdki, ale za nic nie chcą wyjść. Ma ktoś jakaś sprawdzoną metodę ? Strasznie pzynudzam tak, więc :)I jeszcze te dziwne prześwietlenia :/ Nie wiem o co chodzi, bo sprawdzałem siatkę i wygląda wszystko ok... Edytowane 6 Marzec 201213 l przez incorect
Napisano 3 Styczeń 201213 l incorect jeśli chodzi o fałdki na poduszkach to albo odpowiednia mapa w bump / ewentualnie displace albo modelować ręcznie. Ja przynajmniej robie tak (ale sposób ma jedną wadę - produkuje sporo poly) że modeluje kształt poduszki, wraz z szwami itd. Następnie narzucam meshsmooth x2 / x3 a następnie konwertuję do edit poly i bawię się narzędzie 'paint deformation' - najpierw robię wgłębienia itd. a potem relax tak żeby nadać odpowiedni wygląd.
Napisano 3 Styczeń 201213 l Autor Dzięki wielkie za odpowiedzi :) Sicu:Postaram się ją jeszcze troszkę zaokrąglić, aczkolwiek na refce mimo wszystko właśnie była dość kanciasta Chrupek3D: Co dokładnie masz na myśli ? :P ArturSkoczek: Dzięki wielkie, spróbuję dobre bump mapy zrobić, jeśli się nie uda zobaczymy jak wyjdzie modelowanie Twoim sposobem,wielkie dzięki
Napisano 20 Styczeń 201213 l Autor Witam wszystkich Chwilę mnie nie było, ale coś udało się ruszyć do przodu, aczkolwiek cały czas realizm jest poza moim zasięgiem... :/ Czysty render: I z moim super zaawansowanym Post-production :) Oczywiście wszystkie komentarze, podpowiedzi mile widziane. Edytowane 20 Styczeń 201213 l przez incorect
Napisano 20 Styczeń 201213 l zastanawiam się czy to Blenderowy Cycles, czy Vray... stawiam na Cycles ;)
Napisano 21 Styczeń 201213 l Autor Nie napisałem na początku :) Soft to Max 2011 + VRay :) Przykro mi Chrupek3D :)
Napisano 21 Styczeń 201213 l Jest lepiej ale sporo jeszcze brakuje: przepal bardziej widok za oknem nie wiem czy przypadkiem nie użwam linearnego color mappingu - spórbuj reinhard z ustawieniem burn = 0,2 - 0,3. Myśle ze pomoze na te przepalenia.
Napisano 25 Styczeń 201213 l Autor Dzięki za komentarze :) Artur nie wiem czy o to samo Ci chodzi, ale te przepalenia to już robiłem w ps'ie i rzeczywiście przesadziłem... Teraz coś innego: Co myślicie ? Jeszcze trochę brakuje, ale pomału, pomału :)
Napisano 6 Marzec 201213 l Autor Witam wszystkich, Chwilę mnie nie było, a po powrocie jeszcze mnie czasu. Także trochę na szybko, ale kończę tę wizualizację. Oto efekt: Jak zawsze liczę na wasze komentarze i krytykę :) Aby następne prace były lepsze. Edytowane 6 Marzec 201213 l przez incorect
Napisano 7 Marzec 201213 l ogólnie zaczyna to wyglądać coraz lepiej jednak masz podobny problem jak ja, masz tam elementy które odstają i odrealniają scenę dość mocno. na pierwszym renderze to poduchy kanapy na drugim piekarnik i ogromna ilość lampek pod sufitem (za dużo ich zdecydowanie) na trzecim widok za oknem jest dziwny no i zdecydowanie za mocny ambient occlusion ale na wszystkich jest za duży ao :)
Napisano 7 Marzec 201213 l Na pierwszym to na scianie i szkle i suficie to odbicie? No to chyba na suficie juz go nie powinno byc...
Napisano 7 Marzec 201213 l Autor Dzieki za komentarze i zainteresowanie :) Arturskoczek: No z kanapy nie jestem zadowolony, ale narazie nie będę jej zmieniał, bo brakuje mi czasu :/ Jeśli chodzi o AO to dziwna sprawda, bo wogóle nie wypalałem AO i nie dodawałem go w postpro. Jedyne co robiłem to dodanie widoków za oknami, poprawiona jasność i kontrast oraz dodanie filtra fotograficznego dla lepszej spójności obrazka... Sebazx6r: Nie wiem czy o tym samym myślę, ale jeśli tak to chodzi o to, że tam jest szyba do samego sufitu dlatego odbicie jest do samej góry, może przez to to odczucie :)
Napisano 21 Marzec 201212 l Ogólnie praca jest oki, ale swiatło to w tej scenie lezy zupełnie co innego cieniowanie a co innego przepalenia i obrazek na zewnatrz tez musisz sie zdecydowac czy cienie masz z dnia pochmurnego lub z połnocnej strony domu czy tez wpada ci do srodka intensywne swiatło słoneczne i powstaja przepalenia to wnetrze wiel skorzysta jak zostaniesz przy oswietleniu jak z północnej sciany. Jeszcze jedna rzecz mnie draźni to nie odpowiedni balans bieli dobrany w kamerze biały kolor łapie ci niebieskawy odcień
Napisano 27 Marzec 201212 l Autor Dzięki za komentarze i cieszę się,że się podoba :) Oczywiście Twoje rady shadowsexpe uwzględnie w następnej pracy, bo aktualnie nie planuję już dłubać przy tej wizualizacji :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto