Napisano 3 Styczeń 201213 l Witam! Mam taki problem: Model HP robiony w modboxie 2012, normalki wypalane w xnormal efekt widoczny w 3ds maxie 2012. Nie wiem co robie zle, że sa widoczne takie szwy, i dziwne rzeczy, ktore nawet nie wiem jak nazwac. Mozliwe, ze jest to znany problem i juz sie gdzies pojawial na forum- jesli tak to przepraszam za moje lamerstwo. Model ma ustawiony Smoothing Groups: 1, bo sprawdzalem czy czasem te szwy nie pojawiaja sie przez rozne wartosci smoothing group. Bede wdzieczny, jesli ktos opisze jak rozwiazac ten problem. Edytowane 3 Styczeń 201213 l przez lukis8787
Napisano 3 Styczeń 201213 l Autor Flip green nie pomaga. Poza tym ustawilem w xnormal juz flip green. Moze pokaze jak to wyglada po flip green: Edytowane 3 Styczeń 201213 l przez lukis8787
Napisano 3 Styczeń 201213 l O dżizas,slate:D.Zobacz jeszcze czy masz blur zjechany na miniumum w normalce. Szwy może wyłażą przez Gamma Correction,masz wyłączone? Spróbuj też zrobić nowy materiał i od nowa załadować mapke,czasem się coś blokuje i bzdury wyświetla...
Napisano 3 Styczeń 201213 l Autor Bardzo mi sie spodobal slate:P choc z poczatku nie moglem sie przekonac. Po wylaczeniu gamma correction jest ok:) Dzieki wielkie. W zyciu bym nie pomyslal ze to przez to:) Jeszcze raz dziekuje!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto