Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam!

 

Mam taki problem:

1325618828-clip-4kb.jpg

 

1325620762-clip-25kb.jpg

 

Model HP robiony w modboxie 2012, normalki wypalane w xnormal efekt widoczny w 3ds maxie 2012. Nie wiem co robie zle, że sa widoczne takie szwy, i dziwne rzeczy, ktore nawet nie wiem jak nazwac. Mozliwe, ze jest to znany problem i juz sie gdzies pojawial na forum- jesli tak to przepraszam za moje lamerstwo. Model ma ustawiony Smoothing Groups: 1, bo sprawdzalem czy czasem te szwy nie pojawiaja sie przez rozne wartosci smoothing group. Bede wdzieczny, jesli ktos opisze jak rozwiazac ten problem.

Edytowane przez lukis8787
  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Flip green nie pomaga. Poza tym ustawilem w xnormal juz flip green. Moze pokaze jak to wyglada po flip green:

1325625190-clip-21kb.jpg

Edytowane przez lukis8787
Napisano

O dżizas,slate:D.Zobacz jeszcze czy masz blur zjechany na miniumum w normalce.

 

Szwy może wyłażą przez Gamma Correction,masz wyłączone? Spróbuj też zrobić nowy materiał i od nowa załadować mapke,czasem się coś blokuje i bzdury wyświetla...

  • Confused 1
Napisano

Bardzo mi sie spodobal slate:P choc z poczatku nie moglem sie przekonac. Po wylaczeniu gamma correction jest ok:) Dzieki wielkie. W zyciu bym nie pomyslal ze to przez to:) Jeszcze raz dziekuje!

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności