Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

 

Mam taki problem:

1325618828-clip-4kb.jpg

 

1325620762-clip-25kb.jpg

 

Model HP robiony w modboxie 2012, normalki wypalane w xnormal efekt widoczny w 3ds maxie 2012. Nie wiem co robie zle, że sa widoczne takie szwy, i dziwne rzeczy, ktore nawet nie wiem jak nazwac. Mozliwe, ze jest to znany problem i juz sie gdzies pojawial na forum- jesli tak to przepraszam za moje lamerstwo. Model ma ustawiony Smoothing Groups: 1, bo sprawdzalem czy czasem te szwy nie pojawiaja sie przez rozne wartosci smoothing group. Bede wdzieczny, jesli ktos opisze jak rozwiazac ten problem.

Edytowane przez lukis8787

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Flip green nie pomaga. Poza tym ustawilem w xnormal juz flip green. Moze pokaze jak to wyglada po flip green:

1325625190-clip-21kb.jpg

Edytowane przez lukis8787

Napisano

O dżizas,slate:D.Zobacz jeszcze czy masz blur zjechany na miniumum w normalce.

 

Szwy może wyłażą przez Gamma Correction,masz wyłączone? Spróbuj też zrobić nowy materiał i od nowa załadować mapke,czasem się coś blokuje i bzdury wyświetla...

Napisano
  • Autor

Bardzo mi sie spodobal slate:P choc z poczatku nie moglem sie przekonac. Po wylaczeniu gamma correction jest ok:) Dzieki wielkie. W zyciu bym nie pomyslal ze to przez to:) Jeszcze raz dziekuje!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności