lukis8787 Napisano 3 Styczeń 2012 Napisano 3 Styczeń 2012 (edytowane) Witam! Mam taki problem: Model HP robiony w modboxie 2012, normalki wypalane w xnormal efekt widoczny w 3ds maxie 2012. Nie wiem co robie zle, że sa widoczne takie szwy, i dziwne rzeczy, ktore nawet nie wiem jak nazwac. Mozliwe, ze jest to znany problem i juz sie gdzies pojawial na forum- jesli tak to przepraszam za moje lamerstwo. Model ma ustawiony Smoothing Groups: 1, bo sprawdzalem czy czasem te szwy nie pojawiaja sie przez rozne wartosci smoothing group. Bede wdzieczny, jesli ktos opisze jak rozwiazac ten problem. Edytowane 3 Styczeń 2012 przez lukis8787
lukis8787 Napisano 3 Styczeń 2012 Autor Napisano 3 Styczeń 2012 (edytowane) Flip green nie pomaga. Poza tym ustawilem w xnormal juz flip green. Moze pokaze jak to wyglada po flip green: Edytowane 3 Styczeń 2012 przez lukis8787
mafida Napisano 3 Styczeń 2012 Napisano 3 Styczeń 2012 O dżizas,slate:D.Zobacz jeszcze czy masz blur zjechany na miniumum w normalce. Szwy może wyłażą przez Gamma Correction,masz wyłączone? Spróbuj też zrobić nowy materiał i od nowa załadować mapke,czasem się coś blokuje i bzdury wyświetla... 1
lukis8787 Napisano 3 Styczeń 2012 Autor Napisano 3 Styczeń 2012 Bardzo mi sie spodobal slate:P choc z poczatku nie moglem sie przekonac. Po wylaczeniu gamma correction jest ok:) Dzieki wielkie. W zyciu bym nie pomyslal ze to przez to:) Jeszcze raz dziekuje! 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się