Posted January 3, 201213 yr Witam! Mam taki problem: Model HP robiony w modboxie 2012, normalki wypalane w xnormal efekt widoczny w 3ds maxie 2012. Nie wiem co robie zle, że sa widoczne takie szwy, i dziwne rzeczy, ktore nawet nie wiem jak nazwac. Mozliwe, ze jest to znany problem i juz sie gdzies pojawial na forum- jesli tak to przepraszam za moje lamerstwo. Model ma ustawiony Smoothing Groups: 1, bo sprawdzalem czy czasem te szwy nie pojawiaja sie przez rozne wartosci smoothing group. Bede wdzieczny, jesli ktos opisze jak rozwiazac ten problem. Edited January 3, 201213 yr by lukis8787
January 3, 201213 yr Author Flip green nie pomaga. Poza tym ustawilem w xnormal juz flip green. Moze pokaze jak to wyglada po flip green: Edited January 3, 201213 yr by lukis8787
January 3, 201213 yr O dżizas,slate:D.Zobacz jeszcze czy masz blur zjechany na miniumum w normalce. Szwy może wyłażą przez Gamma Correction,masz wyłączone? Spróbuj też zrobić nowy materiał i od nowa załadować mapke,czasem się coś blokuje i bzdury wyświetla...
January 3, 201213 yr Author Bardzo mi sie spodobal slate:P choc z poczatku nie moglem sie przekonac. Po wylaczeniu gamma correction jest ok:) Dzieki wielkie. W zyciu bym nie pomyslal ze to przez to:) Jeszcze raz dziekuje!
Create an account or sign in to comment