Napisano 7 Styczeń 201213 l Na takiej małej rozdziałce nic nie widać. Hostuj na Imageshack/tinypic, wklej na forum linkiem bezpośrednim do obrazu wewnątrz tagów Pozdrawiam :))) Duna
Napisano 8 Styczeń 201213 l Autor Dzięki. Właśnie zapomniałam jak się wklejało zdjęcia :) Poprawie kilka rzeczy i wieczorem wrzucę
Napisano 13 Styczeń 201213 l podłoga jest bardzo dziwna, dywanik również. Za dużo saturacji wg mnie, za duż winiety. Skala czy aby na pewno jest ok? Łóżko sięwydaje bardzo szerokie ale bardzo krótkie (możliwe że to przez za duży FOV)
Napisano 13 Styczeń 201213 l Design: Nie czuje tego, jest monotonnie i nie wiele się dzieje. Zestawienie kolorów jeśli musi takie być to zszedł bym z nasyceniem i zamiast tego różowego poszedł w ciemny fiolet + ciemna podłoga. Pomieszczenie nabrało by innego charakteru. Dostojności i powagi. motyw kwiatów tu nie pomaga. Morze da się czymś to zastąpić? Nie wiem po co stoi tam krzesło, pokaż to miejsce w kadrze - oglądający tak jak ja nie będzie się zastanawiał i zyskasz wypełniona powierzchnie której tu brakuje. Poszukaj inspiracji na sieci, pełno jest mega ciekawych pomysłów :) Technicznie: Wiec tragedii nie ma ale dobrze też nie jest. Jak wspomniał arturskoczek skala - bardzo ważna rzecz. Shaderki wyglądają na nie dokończone (brakuje tu glosów) i skala też nie bardzo pasuje. Pościel/narzuta/kołdra wygląda bardzo sztywno - popracuj nad tym. Shading wydaje się ok w tej fazie projektu. Pracuj nad tym bo może być fajna scenka :)
Napisano 25 Styczeń 201213 l Autor Łóżko tylko wydaje się szerokie bo ma wymiary 180/200 wiec dlatego A nad reszta popracuje. Co do dywanika to mi się podoba i tak zostawię, a kwiaty są zamierzone :)
Napisano 25 Styczeń 201213 l Pod dywanikim (jako jego element) powinien znaleźć się element imitujący "kanwę" dla sterczących sznureczków. Teraz wyeastają one prosto z podłogi :-)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto