Gość blown Napisano 9 Styczeń 2012 Share Napisano 9 Styczeń 2012 (edytowane) Witam, jestem początkujący i nadal uczę się na własnych błędach. Modeluje sobie pudełko od papierosów już praktycznie skończyłem teraz chciałbym zrobić animacje; jakieś obroty i nieszczęsne otwieranie się pudełka. Mój problem wygląda następująco: Czy idzie zrobić coś oprócz przerabiania pudełka, żeby przy otwieraniu wnętrze nie przebijało na zewnątrz (tak jak widać na rysunku)? Może idzie to zniwelować jakąś maską albo czymś podobnym? :P Na filmiku strasznie to wygląda i jeżeli jest jakiś zabieg, który może to poprawić to proszę o pomoc. Pozdrawiam Edytowane 9 Styczeń 2012 przez blown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bajtek Napisano 10 Styczeń 2012 Share Napisano 10 Styczeń 2012 Nie wiem czy jest jakiś sposób żeby to nie przenikało ale według mnie najprostszym sposobem (chyba że ktoś inny zaproponuje coś lepszego) jest drobna edycja siatki podczas animacji. Prosta rzecz. Minuta roboty i po sprawie. Ten róg co Ci wystaje to po prosty w paru klatkach opuść go w dół i po sprawie a gdy pudełko się otwiera to podnoś je tak żeby wróciły do normalnego kształtu. Tym bardziej to się sprawdzi jeśli masz taką prostą siatkę. A jeśli rzeczywiście jest jakiś lepszy na to sposób to też z chęcią się dowiem bo czasem przy bardziej skomplikowanych siatkach pewnie by się przydało :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 10 Styczeń 2012 Share Napisano 10 Styczeń 2012 bajtek, to trochę nie tak. Do deformacji siatki podczas animacji służy modyfikator morpher. Poczytaj sobie o nim w helpie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...