Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.Mam przygotowany model własnego conceptu Audi . Jest to pierwszy model wykonany przeze mnie w 3DS Max ( i w ogóle pierwszy ) . Chciałbym zasięgnąć Waszych porad aby się dowiedzieć co i jak mogę poprawić , aby osiągnąć w miarę przyzwoity poziom modelingu i renderingu .Chciałbym też przygotować jakąś przyzwoita scenę , aby model dobrze się prezentował . Na koniec chciałbym zmontować krótkie promo video , ale o tym będziemy myśleć później . Oto rendery które do tej pory przygotowałem :

 

audirraero.jpg

audirrld1.jpg

rendernew7.jpg

rendernew8.jpg

rendernew9.jpg

audirrrender10.jpg

rendernew10.jpg

rendernew11.jpg

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej

Ale jest to pierwszy total model? Czy pierwszy samodzielny, bez tutoriali czy jakiegoś nauczyciela. Bo jeśli twierdzisz, że usiadłeś do maxa i od tak zrobiłeś to, to nie uwierzę. Tak czy owak nawet jeśli to pierwszy samodzielny model po przekopaniu X tutorial to jest to niezły początek. Jeśli chcesz pomocy odnośnie modelowania, materiałów, renderów od kogokolwiek tutaj, musisz powiedzieć coś więcej po za tym, że to 3ds. Np pokaż dużo siatek i innych screenów z viewportu, w czym renderujesz(śmiem twierdzić, że to mental). Zadawaj też konkretne pytania. Sam model wygląda dobrze jako początek - nauka. Jako ogólnie pojęty model jest do niczego i nie traciłbym za dużo czasu na Twoim miejscu na poprawianie go. Najlepiej jest się uczyć oczywiście będąc wytrwałym i konsekwentnym (czytaj kończyć modele), ale na samym początku nie ma to większego sensu(kończenie modeli, które subiektywnie dały Ci jakąś wiedzę i podniosły skilla, ale obiektywnie są do bani i ie nadają się do niczego).

Życzę powodzenia w nauce ;]

Pozdrawiam

Napisano

Co do samych renderingów, to wyglądają one staromodnie wg mnie, za sprawą tych ostrych cieni i sporej liczby lustrzanych obiektów (podłoże, felgi) Trzeba w kolejnych projektach by popracować nad realizmem na remderach, bo teraz to wygląda jak z Amigi... no nie pięćsetki, jakiejś dobrze dopalonej tysiącdwusetki co najmniej z 4mb ramu ;).

Napisano

@Smoku :Modelowanie zacząłem w wersji 2009, teraz przesiadłem się na 2012 i zgadza sie , używałem mental ray-a .Niestety nie wiem teraz jak pokazać siatkę na modeluprzy nałożonych materiałach :/ . Jest to mój pierwszy projekt ogólnie . Korzystałem z tutoriala ( bodajże mustang z Digital Tutors ) tylko oczywiście musiałem wymyślić jak utworzyć kształty do mojego nadwozia ( przedni pas dał mi popalić ) . Ten model chciałbym wykorzystać raczej już do nauki renderingu i riggingu , bo poprawki modelowania wzięłyby dużo czasu a nie o to mi chodziło w tym modelu . Mam zaczęty kolejny model , ale będę go robił po skończeniu nauki na tym modelu .

Napisano

Nie rozumiem o co chodzi, że nie możesz pokazać siatek z materiałami. Ale jeśli to problem to nałóż jeden jakiś szary mat i porób screeny. Staram się pomóc.

Napisano

Przydała by się siatka bez wygładzenia, ale wygląda na w miare równy :) A swoja drogą to jak Ty modelowałeś jak nie miałeś właczonej siatki na modelu, to graniczy z cudem zeby coś zrobić równo :D

Napisano

Oczywście , że robiłem go z włączoną siatką :D Jednakże modelowałem go rok temu w Maxie 2009 , a kilka dni temu przesiadłem się na 2012 . I w nim nie wiedziałem na początku jak włączyć widok siatki .Oto screeny siatki bez wygładzania :

99659797.jpg

62894867.jpg

75746725.jpg

19982503.jpg

24374146.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności