Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.Mam przygotowany model własnego conceptu Audi . Jest to pierwszy model wykonany przeze mnie w 3DS Max ( i w ogóle pierwszy ) . Chciałbym zasięgnąć Waszych porad aby się dowiedzieć co i jak mogę poprawić , aby osiągnąć w miarę przyzwoity poziom modelingu i renderingu .Chciałbym też przygotować jakąś przyzwoita scenę , aby model dobrze się prezentował . Na koniec chciałbym zmontować krótkie promo video , ale o tym będziemy myśleć później . Oto rendery które do tej pory przygotowałem :

 

audirraero.jpg

audirrld1.jpg

rendernew7.jpg

rendernew8.jpg

rendernew9.jpg

audirrrender10.jpg

rendernew10.jpg

rendernew11.jpg

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej

Ale jest to pierwszy total model? Czy pierwszy samodzielny, bez tutoriali czy jakiegoś nauczyciela. Bo jeśli twierdzisz, że usiadłeś do maxa i od tak zrobiłeś to, to nie uwierzę. Tak czy owak nawet jeśli to pierwszy samodzielny model po przekopaniu X tutorial to jest to niezły początek. Jeśli chcesz pomocy odnośnie modelowania, materiałów, renderów od kogokolwiek tutaj, musisz powiedzieć coś więcej po za tym, że to 3ds. Np pokaż dużo siatek i innych screenów z viewportu, w czym renderujesz(śmiem twierdzić, że to mental). Zadawaj też konkretne pytania. Sam model wygląda dobrze jako początek - nauka. Jako ogólnie pojęty model jest do niczego i nie traciłbym za dużo czasu na Twoim miejscu na poprawianie go. Najlepiej jest się uczyć oczywiście będąc wytrwałym i konsekwentnym (czytaj kończyć modele), ale na samym początku nie ma to większego sensu(kończenie modeli, które subiektywnie dały Ci jakąś wiedzę i podniosły skilla, ale obiektywnie są do bani i ie nadają się do niczego).

Życzę powodzenia w nauce ;]

Pozdrawiam

Napisano

Co do samych renderingów, to wyglądają one staromodnie wg mnie, za sprawą tych ostrych cieni i sporej liczby lustrzanych obiektów (podłoże, felgi) Trzeba w kolejnych projektach by popracować nad realizmem na remderach, bo teraz to wygląda jak z Amigi... no nie pięćsetki, jakiejś dobrze dopalonej tysiącdwusetki co najmniej z 4mb ramu ;).

Napisano
  • Autor

@Smoku :Modelowanie zacząłem w wersji 2009, teraz przesiadłem się na 2012 i zgadza sie , używałem mental ray-a .Niestety nie wiem teraz jak pokazać siatkę na modeluprzy nałożonych materiałach :/ . Jest to mój pierwszy projekt ogólnie . Korzystałem z tutoriala ( bodajże mustang z Digital Tutors ) tylko oczywiście musiałem wymyślić jak utworzyć kształty do mojego nadwozia ( przedni pas dał mi popalić ) . Ten model chciałbym wykorzystać raczej już do nauki renderingu i riggingu , bo poprawki modelowania wzięłyby dużo czasu a nie o to mi chodziło w tym modelu . Mam zaczęty kolejny model , ale będę go robił po skończeniu nauki na tym modelu .

Napisano

Nie rozumiem o co chodzi, że nie możesz pokazać siatek z materiałami. Ale jeśli to problem to nałóż jeden jakiś szary mat i porób screeny. Staram się pomóc.

Napisano

Przydała by się siatka bez wygładzenia, ale wygląda na w miare równy :) A swoja drogą to jak Ty modelowałeś jak nie miałeś właczonej siatki na modelu, to graniczy z cudem zeby coś zrobić równo :D

Napisano
  • Autor

Oczywście , że robiłem go z włączoną siatką :D Jednakże modelowałem go rok temu w Maxie 2009 , a kilka dni temu przesiadłem się na 2012 . I w nim nie wiedziałem na początku jak włączyć widok siatki .Oto screeny siatki bez wygładzania :

99659797.jpg

62894867.jpg

75746725.jpg

19982503.jpg

24374146.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności