Posted January 14, 201213 yr Nie mam już pomysłu jak to zrobić więc proszę o pomoc kogoś kto wie jak sobie z tym poradzić :/ Mianowicie mam scenę z ogniem w Fume FX, ogień daje poświatę bo włączyłem w VRay-u Indirect Illumination. Tylko teraz chcę wygenerować samą poświatę która rzuca ogień np. jak poświata jest na ścianie to nie chce renderować całej ściany a jedynie tylko samą poświatę ( coś jak by poświata była na przezroczystym obiekcie ) Cień w ten sposób sobie generuje ale nie mogę sobie poradzić aby wygenerować w ten sposób poświatę. Tutaj mam scenę i jest ładny cień i poświata ognia. Ustawiam dla box-a V-Ray Properties Matte Object i Alpha Contribution na -1 i renderuje Zapisuje wyrenderowany obraz w PNG i mam przezroczyste tło z poświatą cienia ale nie ma poświaty blasku :/ Nie wiem jak to rozwiązać czy w ustawieniach V-Ray-a czy może zrobić jakiś Materiał który będzie w 100% przezroczysty a będzie się na nim osadzać cień i poświata Edited January 14, 201213 yr by andyone
January 14, 201213 yr przecież widać poświate normalnie No właśnie, jest przecież ok, tylko ze na bialym tle mało to widać
January 14, 201213 yr Author Właśnie sprawdzałem to dodając czarne tło do png i tej poświaty nie ma ( widać jedynie lekkie zaczerwienienie na cieniu ) ale poświaty nie widać
January 15, 201213 yr Author próbowałem i niestety nie pokazuje tej poświaty :/ Muszę to jakoś inaczej rozwiązać :/
Create an account or sign in to comment