andyone Napisano 14 Styczeń 2012 Napisano 14 Styczeń 2012 (edytowane) Nie mam już pomysłu jak to zrobić więc proszę o pomoc kogoś kto wie jak sobie z tym poradzić :/ Mianowicie mam scenę z ogniem w Fume FX, ogień daje poświatę bo włączyłem w VRay-u Indirect Illumination. Tylko teraz chcę wygenerować samą poświatę która rzuca ogień np. jak poświata jest na ścianie to nie chce renderować całej ściany a jedynie tylko samą poświatę ( coś jak by poświata była na przezroczystym obiekcie ) Cień w ten sposób sobie generuje ale nie mogę sobie poradzić aby wygenerować w ten sposób poświatę. Tutaj mam scenę i jest ładny cień i poświata ognia. Ustawiam dla box-a V-Ray Properties Matte Object i Alpha Contribution na -1 i renderuje Zapisuje wyrenderowany obraz w PNG i mam przezroczyste tło z poświatą cienia ale nie ma poświaty blasku :/ Nie wiem jak to rozwiązać czy w ustawieniach V-Ray-a czy może zrobić jakiś Materiał który będzie w 100% przezroczysty a będzie się na nim osadzać cień i poświata Edytowane 14 Styczeń 2012 przez andyone
deshu Napisano 14 Styczeń 2012 Napisano 14 Styczeń 2012 przecież widać poświate normalnie No właśnie, jest przecież ok, tylko ze na bialym tle mało to widać
andyone Napisano 14 Styczeń 2012 Autor Napisano 14 Styczeń 2012 Właśnie sprawdzałem to dodając czarne tło do png i tej poświaty nie ma ( widać jedynie lekkie zaczerwienienie na cieniu ) ale poświaty nie widać
plasti Napisano 14 Styczeń 2012 Napisano 14 Styczeń 2012 wyrenderuj sobie pas global illumination i go dodaj do oryginalnego rendera
andyone Napisano 15 Styczeń 2012 Autor Napisano 15 Styczeń 2012 próbowałem i niestety nie pokazuje tej poświaty :/ Muszę to jakoś inaczej rozwiązać :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się