Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Nie mam już pomysłu jak to zrobić więc proszę o pomoc kogoś kto wie jak sobie z tym poradzić :/

Mianowicie mam scenę z ogniem w Fume FX, ogień daje poświatę bo włączyłem w VRay-u Indirect Illumination.

 

Tylko teraz chcę wygenerować samą poświatę która rzuca ogień np. jak poświata jest na ścianie to nie chce renderować całej ściany a jedynie tylko samą poświatę ( coś jak by poświata była na przezroczystym obiekcie )

 

Cień w ten sposób sobie generuje ale nie mogę sobie poradzić aby wygenerować w ten sposób poświatę.

 

 

Tutaj mam scenę i jest ładny cień i poświata ognia.

 

 

jpg1m.jpg

 

Ustawiam dla box-a V-Ray Properties Matte Object i Alpha Contribution na -1 i renderuje

ustawieniaq.png

 

 

 

 

Zapisuje wyrenderowany obraz w PNG i mam przezroczyste tło z poświatą cienia ale nie ma poświaty blasku :/

 

samcien.jpg

 

 

Nie wiem jak to rozwiązać czy w ustawieniach V-Ray-a czy może zrobić jakiś Materiał który będzie w 100% przezroczysty a będzie się na nim osadzać cień i poświata

Edytowane przez andyone
  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Właśnie sprawdzałem to dodając czarne tło do png i tej poświaty nie ma ( widać jedynie lekkie zaczerwienienie na cieniu ) ale poświaty nie widać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności