agatfx Napisano 16 Styczeń 2012 Napisano 16 Styczeń 2012 Hey Rebelhill zalaczyl pare nowych tutkow na youtobe jednen z nich mowi o sposobach ustawienia renderingu. Warto obejrzec :)
agatfx Napisano 16 Styczeń 2012 Autor Napisano 16 Styczeń 2012 spoko ;) i male studio do testow ze stron NT [ATTACH=CONFIG]84028[/ATTACH] LW11 test-studio.zip
artzgodka Napisano 17 Styczeń 2012 Napisano 17 Styczeń 2012 mam nadzieję, że w ver. ostatecznej poprawią to ale w tej ver z kwadracikami którą testowałem samplowanie po prostu jest fatalne, nie używając świateł fizycznych nie można uzyskać dobrego contact shadow, generalnie samplowanie w NODE taż leży i kwiczy i to stąd ta prędkość renderingu w LW11, jeśli nie poprawią tego to klapa straszna będzie
erykowal Napisano 18 Styczeń 2012 Napisano 18 Styczeń 2012 Hej mam orginalna bete tj. bez kwadracikow i problemow nie widzę, a wydajnosc duuuzo wieksza niz w 10!!! a moze nie widzę gdyz czegos nie jestem swiadom :( artzgodka jak mozesz wrzuc jakis prosty przyklad gdzie bedzie widac problem. sprawdze i porownam :-) Super tutek, dzięki agatfx! [ATTACH=CONFIG]84066[/ATTACH]
artzgodka Napisano 19 Styczeń 2012 Napisano 19 Styczeń 2012 oryginalną czy bez kwadracików? bo to jest różnica :)
artzgodka Napisano 19 Styczeń 2012 Napisano 19 Styczeń 2012 proszę bardzo zwróć uwagę na styk nóg krzesła z podłożem, niby nic ale w tej scenie te subtelne cienie to b. dużo, za nic w LW11 nie mogą takich uzyskać - może coś robię źle i chętnie czegoś się dowiem ale moim zdaniem nie jest dobrze z LW11 i mam nadzieję, że poprawią to w pełnej ver. jak dam radę jutro wstawię też przykład na nodach tam jest jeszcze gorzej [ATTACH=CONFIG]84089[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84090[/ATTACH]
kazka80 Napisano 19 Styczeń 2012 Napisano 19 Styczeń 2012 na spinquad albo nt pisali o tym i jeszcze o wielu innych problemach i brakach. W wersji pelnej ma tego nie byc. Erykowal porownaj ta sama scene z heli w 11/10 i zobaczysz roznice. Wylacz tylko te swiala... :) fizyczne Probowalam podbic multiplier do 300% i jest lepiej ale czasy wracaja do "normy"
artzgodka Napisano 20 Styczeń 2012 Napisano 20 Styczeń 2012 no to już nie będę wstawiał przykładów na Nodach:) generalnie różowo nie jest z rendererem w LW11 i pewnie jak to poprawią to czasy będą podobne jak w poprzednich ver. ach ten NT
Gość Savoy Napisano 24 Styczeń 2012 Napisano 24 Styczeń 2012 LW engine render....ehh...ktos to jeszcze uzywa? Osobiscie odradzam i wcale nie zartuje. Ten engine to archaik z XX wieku i zadne "bajery" mu nie pomoga (niestety NT musi zaczac pisac to od nowa, albo dac sobie spokoj tak samo jak max3d w ktorym panuje tylko i wylacznie V-ray...)
G.P Napisano 24 Styczeń 2012 Napisano 24 Styczeń 2012 LW engine render....ehh...ktos to jeszcze uzywa? Osobiscie odradzam i wcale nie zartuje. Ten engine to archaik z XX wieku i zadne "bajery" mu nie pomoga (niestety NT musi zaczac pisac to od nowa, albo dac sobie spokoj tak samo jak max3d w ktorym panuje tylko i wylacznie V-ray...) Przecież aktualny renderer z LightWave'a jest praktycznie cały przepisany...
Gość Savoy Napisano 25 Styczeń 2012 Napisano 25 Styczeń 2012 Sorry , ale moim zdaniem przepisanie starego kodu to jak poprawianie fasady starego budynku...nie wyciągniesz z engine super quality bez napisania przynajmniej części od NOWA z nowymi funkcjami. NT ma zdolnych koderów, dlaczego nie zaczną od nowa tylko brną dalej ze starym rdzeniem? Nawet G. pisze Kraya częściowo od nowa . Zgadzam sie że LW render jest dobry ...ale wystarczy tylko popatrzyć na interiory...od razu widać crap: transport fotonów, GI, AA, a przede wszystkim TONEMAPING do bani...Oczywiscie jak dasz HDRi + jakiś obiekcik na białym tle wszystko wyglada super (ale to potrafi nawet FPrime). Wystarczy jednak dać kompleksową scenę z wieloma obiektami, zamknietymi przestrzeniami, małymi otworami okiennymi itp ...i zaraz widać co jest grane, już nie mówie o szybkości.
artzgodka Napisano 25 Styczeń 2012 Napisano 25 Styczeń 2012 zgadza się, ale do renerów typu packshot jest dużo lepszy niż Kray, przynajmniej wszystko w nim działa i jesteś w stanie zrobić super materiały czego w Kray nie da rady ze względu na ciągłą niekompatybilność z Nodami LW
Gość Savoy Napisano 25 Styczeń 2012 Napisano 25 Styczeń 2012 Tak naprawde jest tylko kilka NODOW ktore źle dzialaja albo dają crash (mam na mysli velvet, SSS czy Dielectric - który dziala ale daje czasami strzaly mocnego swiatła losowo w scenie). Po przyjacielsku odpowiadam: Kray pobije każdy render z LW i to czasami kilakrotnie szybciej. Podaj scenę to Ci udowodnię :)
qbaqbaMAX3D Napisano 27 Luty 2012 Napisano 27 Luty 2012 Testowaliście już docelową wersję? czy dalej jest problem z samplingiem.
artzgodka Napisano 1 Marzec 2012 Napisano 1 Marzec 2012 contact shadow w dechę przy małych ustawieniach jest dobry, co do samplowania na nodach to nie najlepiej jeśli chcesz uzyskać dobre to trzeba z ustawieniem Min. Sampling iść ostro w górę a w tedy czasy siadają, generalnie nie widzę jak na razie jakiejś znaczącej zmiany w rendererze, na początku się zachwycaliśmy ale teraz to nie za bardzo, choć w animacji bez GI lub z GI i fizycznymi światłami może być szybciej i nie sprawdzałem jeszcze w sumie świateł fizycznych, nie wiem czy nadal szumią tak jak poprzednio - więc jakiej jest LW każdy widzi :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się