gordon13 Napisano 25 Luty 2003 Share Napisano 25 Luty 2003 cześć mam pytanie w czym jest robiona wiekszość tych bajek takich jak shrek, Epoka Lodowcowa czy też Potwory i spółka??:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
imprecis Napisano 25 Luty 2003 Share Napisano 25 Luty 2003 Maya, Maya, Maya oraz jeszcze raz Maya oraz dzieki cudownemu renderowi - RENDERMANowi, wszystkie filmy Dreamworks oraz Pixar byly robione w tych programach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gordon13 Napisano 25 Luty 2003 Autor Share Napisano 25 Luty 2003 Czy to znaczy że 3DS jest gorszy??? Bo niewidziałem żeby coś w nim było robione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tesaurus Napisano 25 Luty 2003 Share Napisano 25 Luty 2003 To bardzo trudne pytanie... Nie ma rzeczy uniwersalnych, wiec tak duze firmy uzywaja glownie swoich wlasnych programow oraz takich jak Maya, Softimage 3D, itp... W zaleznosci od potrzeb. Z tego co wiem na stronie adka jest wywiad z czlowiekiem ktory pracuje dla PDI Dreamworks (to Ci od Shreka). Epoke lodowcowa robilo studio \"Blue Sky\" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
imprecis Napisano 26 Luty 2003 Share Napisano 26 Luty 2003 JEsli chodzi o rendera to render Majki - Renderman bije wszystkie nawet komercyjne rendery Maxa na zbity lep:). Na szczescie istnieje plugin - Maxman dzieki ktoremu mozna uzywac Rendermanaw Maxie:) Jesli chodzi o same narzedzia to w Majsce sa podobne do Maxa, jednak interfejs oraz srodowisko wg mnie jest po stronie maxa. Uwazam ze gdyby nie Renderman sukces Majki niebylby az tak ogromny! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tesaurus Napisano 26 Luty 2003 Share Napisano 26 Luty 2003 Nie tak do konca. Potega mayi nie opiera sie na rendermanie. Renderman jest to samodzielny renderer i mozna go uzywac z kazdego programu 3D. Tak naprawde moc mayi opera sie na jezyku skryptowym \'mel\' dzieki ktoremu program jest bardzo elastyczny. Interface natomiast stoi znacznie bardziej po stronie mayi. Wedlug mnie to najlepszy interfejs wsrod programow 3d. Jest on bardzo prosty w formie i elastyczny, a co za tym idzie, mozna go skonfigurowac w pelni do wlasnych potrzeb. Interfejs maxa nie jest az tak \"modyfikowalny\". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gordon13 Napisano 26 Luty 2003 Autor Share Napisano 26 Luty 2003 No więc dlaczego używasz 3DS zmaist Mai Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tesaurus Napisano 27 Luty 2003 Share Napisano 27 Luty 2003 Roznic pomiedzy maxem i maya jest cala masa i nie sposob ich wszystkich tutaj wymienic. Sprobuj mayi a sam zrozumiesz dlaczego uzywam tego programu zamiast maxa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SiD Napisano 27 Luty 2003 Share Napisano 27 Luty 2003 Własnie jak sie nie przekonasz na własniej skórze nie bedziesz wiedział jaki program masz urzyac do pracy , bo dla mnei to praca która jest nerwowa i sprawia mnóstwo przyjemnosci powagaa Kocham to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gith Napisano 28 Luty 2003 Share Napisano 28 Luty 2003 Po pierwsze: Synuś nie wychwalaj Mayi i nie krzycz w nieboglosy ze jest najlepsza i w ogole, bo to bzdura - programy 3d to bardzo szeroko pojete tematy i nie mozna tego tak porownywac... zgoda Maya jest bezkonkurencyjna np. w NURBSach (z tego co slyszalem), ale za to lepiej sie pracuje w Maxie na Poly/Subdivision (rowniez z tego co slyszalem+swoje wlasne doswiadczenia). Renderery - fakt podstawowy renderer mayi jest lepszy od maxowego, a niesluszne jest wywyzszanie Rendermana bo jest on dostepny dla wiekszosci liczacych sie programow w tym 3dsmax. Ale wystarczy sciagnac sobie darmowego, powiedzmy V-Raya i juz siupel, aczkolwiek Scanline maxowy tez juz sie poprawil znacznie - GI. Maya ma plusy bo bez plugow ma takie narzedzia jak Fur (max co prawda tez ma - scatter, ale tego kiepsko sie konfiguruje), Fluids i inne (bo cloth juz jest w maxie - reactor) Czesc rzeczy jest latwiejsza w obsludze w mayi a czesc w maxie. Nie ma idealnego programu. Po drugie: \'mel\' mayi jest faktycznie, ale za to max ma swojego \'max scripta\' :D Long Live 3dsMax. A tak btw. Nie cierpię Mayi :D [Edited on 28-2-2003 by Gith] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jedrush Napisano 28 Luty 2003 Share Napisano 28 Luty 2003 elo . To jak juz tak mowimy o tym co jest w czym robione , to powiedzcie mi , w czym zostaly zrobione , i wyrenderowane , filmiki do warcrafta 3 ciego ... Bo te bija na glowe szreka i epoke lodowcowa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reaper_PL Napisano 28 Luty 2003 Share Napisano 28 Luty 2003 Zrobione w 3D Studio, a wyrenderowane nie wiem w czym. Jezeli masz wersje 4 Maxa to odpal sobie plik z tutorialami ( ten dolaczony do Maxa ), tam jest kilka wyrenderowanych scen z filmikow z W3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jedrush Napisano 28 Luty 2003 Share Napisano 28 Luty 2003 powiedzmy ze mam \"okrojona\" wersje maxa ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gith Napisano 1 Marzec 2003 Share Napisano 1 Marzec 2003 Dokladnie... Max moze sie pochwalic filmikami do gier (wszystkie gry Blizzarda - gdzie filmiki sa boskie, RTCW, X-W:A i wiele innych, a poza tym samymi grami, bo wiekszosc jest robiona wlasnie Maxem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Kosiorek Napisano 1 Marzec 2003 Share Napisano 1 Marzec 2003 Dodam jeszcze, ze max jest tylko na PC- natomiast Maya na prawie wszystko(glownie chodzi o SGI) Houwgh:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się