CiasteczkowyPotwór Napisano 20 Styczeń 2012 Share Napisano 20 Styczeń 2012 Witam! Mam w zasadzie, krótkie i proste pytanie. Otóż mam za zadanie zaanimować broń przy pomocy kości. Karabin składa się w zasadzie z czterech ruchomych elementów: -korpus -zamek -spust -magazynek Stworzyłem kości (cztery, oddzielne dla każdego elementu) i zanim połączę je z modelem chciałbym ustalić odpowiednie zależności między nimi, tzn. aby magazynek, spust i zamek podążały za ruchem korpusu, ale można było mini swobodnie poruszać (obracać i przesuwać) nie zmieniając przy tym położenia korpusu. Wydawało mi się oczywiste użycie narzędzia Select and Link, ale w przypadku kości działa on nieco inaczej niż zwykle. Da się jakoś ustawić, żeby działał on na kościach tak, jak ma to miejsce przy zwykłych kształtach, ewentualnie jest jakieś inne narzędzie, które mi to umożliwi? Dziękuję i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SUPER_OkO Napisano 20 Styczeń 2012 Share Napisano 20 Styczeń 2012 Witam. W menu Animation -> bone tools, odpali ci sie okienko, a w nim wylacz funkcje "Bone on". Wsio, pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiasteczkowyPotwór Napisano 20 Styczeń 2012 Autor Share Napisano 20 Styczeń 2012 Wszystko tak jak chciałem, dziękuję za pomoc i pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się