luki-90 Napisano 23 Styczeń 2012 Share Napisano 23 Styczeń 2012 Witam! Podczas próby stworzenia ubrania, gdy juz dodam (zakreślę) sobie ładnie maskę, klikam Extract żeby to ubranie wytłoczyc, jak to ma miejsce w wielu poradnikach a Zbrush sie zawiesza. Dopiero zaczynam prace z tym programem. Wyczytalem ze trzeba gdzies usunac sub division level. Czy chodzi o podział divide w geometry? Jesli usune to nie wrócę do poprzednich "dividów". Mógłby mi ktoś coś poradzic? Probowalem dac male wyodrebnienie i tez nic. Komputer i3, 4GB, Ati5730. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 23 Styczeń 2012 Share Napisano 23 Styczeń 2012 Ile poly ma ten obiekt? Może ramu brakuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luki-90 Napisano 24 Styczeń 2012 Autor Share Napisano 24 Styczeń 2012 Już po kłopocie. Dla zainteresowanych wystarczyło zmniejszyc trochę dividów czyli przycisk Lower Res. Nie trzeba ich usuwac wystarczy tylko na czas obliczen zmniejszyc ich ilosc a co za tym idzie ubranie będzie w gorszej rozdziałce chyba :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się