nika.k Napisano 29 Styczeń 2012 Napisano 29 Styczeń 2012 Witam Pierwsza od bardzo dawna postać. Podróżnik, naukowiec:
Kruku Napisano 30 Styczeń 2012 Napisano 30 Styczeń 2012 Możesz więcej pokazać, napisać więcej? żeby można było lepiej skomentować. Jakiś koncept, co chciałeś uzyskać? czemu bez siatki/tex? Widać że była pewna praca włożona ale efekt finalny nie jest chyba zadowalający ;]
gutekfiutek Napisano 30 Styczeń 2012 Napisano 30 Styczeń 2012 Dokładnie, zapodaj więcej info. Jakaś taka melancholia z tego bije:/
plutko Napisano 30 Styczeń 2012 Napisano 30 Styczeń 2012 Jest cos bardzo fajnego w tej postaci. Ona jest taka troche pokraczna, nieco nieporadna w wykonaniu i proporcjach, ale to jakos wspolgra i oddaje charakter tego pana. Pasowalby do opowiadan o Szwejku albo do jakiejs klimatycznej i mocno stylizowanej animacji. Nie wiem na ile efekt byl zamierzony, a na ile wyszlo jak wyszlo, ale mi sie podoba.
nika.k Napisano 31 Styczeń 2012 Autor Napisano 31 Styczeń 2012 Uploaded with ImageShack.us[/img] http://img204.imageshack.us/img204/5792/szkicw.jpg' alt='szkicw.jpg'> Uploaded with ImageShack.us[/img]
gutekfiutek Napisano 31 Styczeń 2012 Napisano 31 Styczeń 2012 No właśnie - na rysunkach widać że to jest rodzaj płaszcza, u ciebie to prześcieradło czy toga - wygląda bardziej na mieszkańca szpitala psychiatrycznego:) Jak się myśli o podróżniku - na myśl przychodzi ktoś z kupą paczek, kieszonek wypchanych, tobołków, twoja postac jest trochę "pusta". Płaszcze, nawet takie proste mają jakieś dodatkowe paseczki, dzyndzelki itp. które dodałyby interesującego detalu. Ucho się strasznie rzuca w oczy - powinnaś je przemodelować żeby było bardziej anatomicznie, teraz jest taką trąbką. No i jakiś taki brak decyzji w bryle głowy się rzuca w oczy - nawet jak twarz jest nalana, bez wyraźnych cech charakterystycznych zwykle można coś fajnego zrobić. Jakieś wałki tłuszczu na karku, bardziej zecydowanie podrzeźbione powieki, jakieś zmarszczki. Oczy nie mają jakoś oddzielonej górnej i dolnej powieki. Styk oczu/brwi/nosa jakoś nieciekawie wygląda. Dodatkowo strasznie dużo polys na twarz, lepiej by je było użyć na całej postaci, dodać jakieś detale, twarz nie jest aż tak skomplikowana żeby być tak gęsta. No i nie widać "historii" postaci - wszystko czyste, nowe. Skoro to podróżnik - po dżunglii chodził - to błotko na butach, na płaszczyku, jakiś brudek czy kurz tu i ówdzie. Fajnie by było zobaczyć taki gradient góra/dół na płaszczu. Coś co by pokazywało że coś sie z tym gościem działo.
nika.k Napisano 7 Luty 2012 Autor Napisano 7 Luty 2012 Bardzo dziękuję za pomoc. Wygląda na to, że pasowałoby zacząć wszystko od nowa. Bardzo mi się te rady przydadzą w przyszłości :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się