Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Jakoś ostatnio wszedłem na max3d.pl, patrzę do gejartu - każdy robi giwerki, myślę: To zrobię sobie też cuś.

Chwilowa przerwa od projektów pozwoliła mi poświęcić kilka godzin w weekend, i powstał kawałek takiego oto brzydala:

(na przemian screeny z maxa z shaderem realistic modelu HP (szare) oraz screen modelu LP (czarne))

 

hp1pp.png

lp1h.png

 

 

 

hp2h.png

lp2.png

 

 

 

 

hp3s.pnglp3x.png

 

 

 

 

 

 

hp4j.pnglp4.png

 

 

Model HP i baza LP to dzieło około 10 godzin, tyle mogłem przeznaczyć na zabawę w maxie niestety.

Model LP ma na chwilę obecną w sumie 10 535 triangli bez optymalizacji, planuję zejść do około 8k.

 

Kiedy będzie update? Nie wiem :D

Możliwe że za tydzień to przytnę, pomapuję i przepalę mapki, ale trudno mi cokolwiek obiecać.

 

Edit:

 

No i skończyłem szybciej niż myślałem.

Modelik ma teraz 10000 triangli z hakiem, wrzucam screeny z marmoseta:

 

cheytacpreview01.png

 

 

 

 

cheytacpreview02.png

 

 

cheytacpreview03.png

 

 

cheytacpreview04.png

 

 

cheytacpreview05.png

Edytowane przez Piro
zakończenie pracy nad modelem
  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajny gun, jakos mi wczesniej umknal.

Trzy uwagi:

- nowe screeny sa klimatyczne, ale niewiele na nich widac modelu. Doswietl to troche pliz.

- specular i refleksy wydaja sie zbyt mocne jak na snajperke. A moze to tez kwetsia oswietlenia i prezentacji.

- szkoda, ze poskapiles geometrii na cylindrach najblizszych oku gracza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności