iniside Napisano 29 Styczeń 2012 Share Napisano 29 Styczeń 2012 (edytowane) Zrobienie tego zajęło mi aż dwa dni. Nie wiedzialem jak się do tego zabrać, więc trzy razy zaczynałem od nowa :D. Ogólnie staram sie nauczyc hard-sufrace modeling, i licze na jakieś dobre rady. LP to kwestia usuniecia edit poly ze stacka, wiec powinno juz pojsc duzo szybciej kiedy skoncze hp. LP: 5200 tri. Sorry nie ma siatki. Niechce mi sie juz renderowac, ide spac ;p. NormalaMapa ma male problemy, wiem, fixne jutro w photoshopie. Edytowane 31 Styczeń 2012 przez iniside Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iniside Napisano 2 Luty 2012 Autor Share Napisano 2 Luty 2012 Update. 4300 tris, 2x2048(normal + diffuse) 1x1024 (spec). Diffuse: Spec: wires: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piro Napisano 3 Luty 2012 Share Napisano 3 Luty 2012 HP mi się podoba, dało by rade jeszcze z niego pocisnąć trochę, tekstura wymagała by jeszcze troszkę pracy. Ale co do ergonomii, to karygodne - człowiek raczej by z tego nie postrzelał :P nie ma jak kciuka ułożyć (widzę otworek, który jest duuuużo za mały), a nawet jak włoży, to przy najmniejszym zaczepieniu broni o cokolwiek, złamie go sobie. Popatrz na fn2000 albo p90 jak mają zaprojektowane uchwyty tego typu, czy chociażby na wymodelowany przez kolegę le'dyra karabin AWM, jak ma skonstruowaną kolbę. Jakby otwór był wielkości całego tego wgłębienia (patrząc na lowpoly), to wszystko było by gites. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iniside Napisano 3 Luty 2012 Autor Share Napisano 3 Luty 2012 Ja tam nie wiem ale: http://images.wikia.com/masseffect/images/0/06/Falcon_Assault_Rifle.png Otwór jest taki tutaj. I nie. Nie wiem jakie jest jego zastosowanie :D. Tak czy inaczej juz pewnie nie będe tego poprawiał tylko zastosuje przy kolejnym modelu :D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piro Napisano 3 Luty 2012 Share Napisano 3 Luty 2012 No to ktoś kto konceptował nigdy w życiu nie trzymał broni w dłoniach, ewentualnie zabawka nie przeznaczona dla ludzi :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 3 Luty 2012 Share Napisano 3 Luty 2012 No to ktoś kto konceptował nigdy w życiu nie trzymał broni w dłoniach, ewentualnie zabawka nie przeznaczona dla ludzi :P to niestety standard w projektowaniu, zwlaszcza w grach fantasy. Tam wiekszosc zbroji jest zaprojektowana tak ze nie mozna sie ruszac (w wiekszosci męskie zbroje) lub tak ze nic nie chronią (kobiece zbroje) a bron jest najbardziej niebezpieczna dla wlasciciela :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 3 Luty 2012 Share Napisano 3 Luty 2012 ja tam sie na broniach jako tako nie znam, ale dobrze to wyglada, fajne szadery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wowoz Napisano 3 Luty 2012 Share Napisano 3 Luty 2012 Tekstury to chamsko wrzucone obrazki z cg :D pomiksuj może bardziej te marteriały, zaznacz krawędzie ładnie etc. Za dużo brudu i rys na diffusie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iniside Napisano 3 Luty 2012 Autor Share Napisano 3 Luty 2012 Mam tam tylko jedno zdjęcie. Rozmyte, zdesaturowane i w sumie to wyglada jak jednolity kolor :D. Całą reszte zrobilem mniej lub bardziej ręcznie :D. A tych rys to moze i faktycznie za duzo, ale to do poprawy nastepnym razem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się