pums Napisano 30 Styczeń 2012 Napisano 30 Styczeń 2012 Witam serdecznie. Kiedyś już wrzuciłem tu parę swoich wypocin, ale jak zobaczyłem jak one obecnie wyglądają usunąłem temat:) Było to kilka lat temu. Obecnie pracuję nad komiksami. Podzielę się z Wami przykładowymi pracami z zakresu komiks, i również zacząłem digital painting. Są to moje początki jeżeli chodzi o tą formę ilustracji. Również jestem samoukiem. Prace może nie są genialne lub nad wyraz oryginalne, ale od czegoś trzeba zacząć :) Liczę na konstruktywną krytykę. Zapraszam: Plugawy transformacja^ http://plugawy.blogspot.com/ Wilkołak, kadr z filmu ^
pums Napisano 5 Luty 2012 Autor Napisano 5 Luty 2012 (edytowane) Wrzucę to co mnie najbardziej kręci, w większości komiksowe prace: Edytowane 28 Marzec 2012 przez pums
natas Napisano 5 Luty 2012 Napisano 5 Luty 2012 Zdecydowanie komiks jest twoją mocniejszą stroną fajne są te czarno-białe
pums Napisano 10 Luty 2012 Autor Napisano 10 Luty 2012 fakt, komiksy rysuję odkąd sięgam pamięcią. zawsze mnie fascynowały. jeżeli chodzi o technikę wykonywanych prac, to w chwili obecnej dużo korzystam z tabletu. przygotowuję szkic, następnie poprawiam czernią i niekiedy nakładam kolor. korzystam z PS. kiedyś wyglądało to podobnie tyle, że tradycyjnymi formami: szkic ołówkiem, poprawiałem żelowymi długopisami plus tuszem kreślarskim i większe powierzchnie markierem. następnie skan i poprawienie ostrości w PS.
Pinokio Napisano 10 Luty 2012 Napisano 10 Luty 2012 Świetne, świetne... Gdybym cię znał osobiście nie odczepił bym się od ciebie aż nie nauczył bym się rysować komiksowo tak jak ty, 100% skillu w komiksach, nad dig'ami musisz popracować, według mnie tutaj troszeczkę kolory zawalają, albo miałeś taki cel, ale według mnie te kolory wyglądają sucho i bez życia, przez to nie atrakcyjne wyglądają twoje prace. Ożyw kolory i wprowadź w nie świeżość.