Dante41k Napisano 31 Styczeń 2012 Share Napisano 31 Styczeń 2012 Witam, mam taki problem. Zorientowałem się w sumie dość późno i teraz potrzebuje jakiegoś rozwiązania. Już miałem rzucić całość w diabły ale pomyślałem, że ktoś może mi pomoże na forum. Problem jest taki, że modelowałem sobie sklepienie sufitu w stylu gotyckim. Kiedy chcę renderować obraz to od wewnątrz poligony są niewidoczne, tylko render z zewnątrz pokazuje mi, że coś rzeczywiście tam jest. Wszystko przedstawione na obrazkach: Czy istnieje jakaś opcja, która pozwoli mi na obustronne wyświetlanie poligonów? Bardzo prosiłbym o odpowiedź. Z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdiJager Napisano 31 Styczeń 2012 Share Napisano 31 Styczeń 2012 w materiale masz opcję 2-sided Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dante41k Napisano 1 Luty 2012 Autor Share Napisano 1 Luty 2012 Ok, dzięki, rzeczywiście rozwiązało mój problem. Wiedziałem, że można nałożyć dwustronny materiał, ale nie pomyślałem o tym, myślałem, że można to załatwić jakimś modyfikatorem albo inną opcją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dynamico Napisano 1 Luty 2012 Share Napisano 1 Luty 2012 Jeżeli będziesz renderował tylko wnętrze to możesz również zaznaczyć polygony, które widoczne są tylko z jednej strony i zastosować na nich polecenie "flip" co po prostu odwróci płaszczyzny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dante41k Napisano 1 Luty 2012 Autor Share Napisano 1 Luty 2012 Dzięki Dynamico! To o wiele bardziej ułatwi mi sprawę w tym momencie niż materiał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi