Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

najłatwiej to zrobić wstawiając kule usuwając dolną połowe wierzchołków skalując 1.5 do 3 x po osi Z do środka wrzucasz lampe zwykłą bądź spot, ustawiasz jej rozmiar tak by nie wystawała poza tą obudowe. Obudowie w Ray visibilty (zakładka object) zostawiasz tylko shadow. Rozpiętość spota zmieniasz przesuwając lampe wewnątrz tej obudowy lub modyfikując kształt obudowy.

 

IES-a możesz zasymulować wstawiając u wylotu okrąg na zmiane wypełniony i pusty stosując dla niego te same ustwienia visibilty co dla obudowy. Oczywiście zasłonić możesz czymkolwiek tworząc w ten sposób dowolny kształt promieni światła.

 

Jeśli pomogłem nie pogniewam sie za serducho :)

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności