Skocz do zawartości

WIZ: Stara Wytwórnia Prochu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Przedstawiam kolejną próbę prezentacji architektury, postanowiłem podszkolić się w tej dziedzinie. Dużo nauczyłem się przy tym projekcie, jestem zadowolony z rezultatu (porownujac do poprzednich, chyba jest postep) :P Ale główną ocenę zostawiam Wam, z góry dzięki za wszelkie komentarze :)

 

4logo.jpg

 

4logo_3.jpg

 

4logo_2.jpg

 

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

jak dla mnie - słusznie, że jesteś zadowolony. świetne. jedyne co ja bym zmienił (gdybym tak umiał robić jak Ty :P) to bym te kamyczki między płytami na zdjęciu 2 zrobił wyższe/grubsze. to nie bump chyba? zbyt płasko wygląda - prawie jak bump właśnie. generalnie bomba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepsze byłyby lekko niebieskawe cienie niż szare (bądź jak widzę na ostatnim z dziennych ujęć, bardzo słabo niebieskawe), ze względu na światło odbite od nieba oraz temperatura barwowa światła słonecznego, bo tutaj jest hmm..idealnie biała, lecz bardziej zgaszona. Ujęcie nr. 1 pod tym względem nie podpada, natomiast 2 jest już spoko. No chyba, że ja tutaj coś poważnie mylę w relacji światła z materiałami.. sam nie wiem :/

Ostatnie, tzn nocne, ma przeżółtawione normalnie przed nosem odbłyski dwóch lamp przy drodze do budynku. To takie.. nienaturalne, nieprzyjemne.

Cegła mogłaby być bardziej wyrazista. Teoretycznie fresnel w sumie występuje wszędzie, tylko w mniejszym lub większym stopniu, wraz z mniejszym bądź większym glossy.

 

Ogólnie, pozytywnie trzyma się kupy, fajne roślinki i kamienie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maciek.m odtąd zwany w niektórych kręgach "Fabryka3D": do przodu Pan jedzie. Nie mniej gdy się porówna te wizkę z mistrzami tej dziedziny (a tutaj widzę wyraźną inspiracje pracami hardcorowego Szymona) to jest jeszcze nie za dobrze, co widać w detalach. Np. glow na nocnym renderze na tych ogrodowych lampach - widać tutaj brak wyczucia miedzy glowem dodającym piękna/realizmu a kiczowatym mazianiem w PS typu "bo wiem jak to się robi". No i post rly pokazał ile można wydobyci wlaśnie w PS, gdyż render ma potencjał. Sam Szymon zdradził tu na forum, że często przy niektórych renderach jest dużo post, mimo ze tego nie widać gdyż same jego rendery są już na tyle dobre ze zabawa z całym obrazkiem w PS nie powoduje efektu typu "tu po tym zabiegu wygląda fajnie, ale za to trawa teraz sux".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marcinW to jest disp, w tym ciemnym rogu faktycznie wyszedl plasko, ale jak sie spojzy dalej to sa normalne wypokle...

@Dunuś probowalem tam te cienie zabarwic w niebieski jak zauwazyles no ale nie wyszlo do konca jak napisales :] Te rozblyski lamp hmm no pewnie masz racje sa za mocne nie bede sie sprzeczal:P

@rly Dzieki za nakreslenie jak to poprawnie powinno wygladac postaram sie na nowo w szopie je zretuszowac.

@bolitic Dzieki dobrze ze widac postep :) Akurat nikim sie nie inspirowalem ani wzorowałem.. ale dobrze ze widac zalazek pracy kogos dobrego hehe :P Ale nie ukrywam zawsze mialem problem z posprodukcja, jakos nie widze do ktorej granicy moga podciagac i bawic sie kolorami, zazwyczaj robie na podstawie zwyklych zdjec i one wlasnie tak wygladaja, ale niestety odbiega to od podrasowanych katalogowych fotek :] Z miła checia udostępnilbym czysty render komus kto czuje sie na silach i chcialby mi pokazac w pliku psd jakie filtry i zabawy kolorami trzeba zastosowac aby wygladalo to jak nalezy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko do autora wizek, a mianowicie czy są to "gołe" rendery prosto z maxa ( o ile był to max, bo może coś innego? ), czy też "dotknąłeś ich photoshopem, a jeśli tak to w jakim stopniu.

Moje pytania wynikają z tego, że mam z wizkami odwieczny problem polegający na bladości moich renderów co przekłada się na późniejszą zabawę w postprocesing, twoje wizki natomiast wyglądają bardzo naturalnie.

Z pierwszego pytania wynika moje drugie, czyli ustawień Twojego renderera, czy był to Vray? Oświetlenie za pomocą HDRI? Jeśli Vray, czy mógłbyś przybliżyć z grubsza jakich jego ustawień użyłeś?

Szczególnie pozytywne, w Twoich wizkach, wrażenie robi na mnie drugi plan, a dokładnie drzewa się na nim znajdujące, które to naturalnie "wtapiają się" w niebo, nie odcinają się od niego, jak to ma miejsce w niektórych wizkach. Mam też pytanie odnośnie tego szczegółu, a mianowicie czy niebo pochodzi wprost z maxa czy też dodałeś je w photoshopie, a także czy korzystałeś z zdeptha aby uzyskać taki wygląd drugiego planu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miło że Ci się podoba :) A wiec jak juz wiesz obrabialem renderki w szopie, nizej masz goly render. Render zapisany w png bez nieba, ktore jest dodane w szopie, staram sie dobrac jak najbardziej pasujace niebo do oswietlenia sceny wtedy drzewa sie nie odcinaja. Tak jest to vray, zadnych tu nowinek nie ma wszystko standardowe ustawienia(DMC1,6; miszelinnetreweli czy jakos tak:P) i exponential na standardowych ustawieniach, w slocie environment hdrka dodatkowo ta sama hdrka w vray dome i jeszcze standart direct light. nie uzywalem tutaj mapki zdepth, nawet nie wiem czy wogole rozmazywalem w szopie tylni plan, moze minimalnie.

Chyba o niczym nie zapomnialem :)

 

46347681.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dobrze przedstawiona architektura, plastycznie, bardzo zgrabnie.

Jedyne co mi przeszkadza to kolor roślin tuż przy pomoście na pierwszym obrazku. Bardzo sie odcina od pozostałej lekko saturowanej roślinności.

Jesteś zadowolony z projektu, to dobrze masz z czego :)

pozdrawiam

Marcin P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności