Lee5.56 Napisano 6 Luty 2012 Napisano 6 Luty 2012 Witam. Od jakiegoś czau modelowałem sobie scara. Chciałem usłyszeć od was opinie na jego temat. Nie jestem do końca zadowolony z tego co wyszło. W jednym miejscu wyszedł pewien babol który pokazuje, nie wiem jak się go pozbyć. Robione w 3ds max 2012. No i teraz ten babol. Niezbyt wiem jak by te siatke w tym miejscu zrobić. Jest on poniżej tego okrągłego otworu do przeładowania. I jeszcze cała siatka bez turbosmooth. Pozdrawiam.
Kubajaniak Napisano 6 Luty 2012 Napisano 6 Luty 2012 Myślałem, że skasowałem, ale jeszcze znalazłem na dysku. Może pomoże.
Dashaje Napisano 6 Luty 2012 Napisano 6 Luty 2012 Ostateczny efekt prezentuje się całkiem dobrze, ale widać błędy w siatce (tzn. widać, że momentami nie bardzo wiedziałeś jak zrobić podziały). Proponuję ci, żebyś sobie zrobił jakiegoś videotutoriala, gdzie ktoś modeluje broń. http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3d-studio-max/model-a-high-poly-rpg-rocket-launcher-in-3ds-max-day-1/ - ten tutek jest całkiem fajny, to w sumie jeden z pierwszych jaki robiłem
FF Napisano 6 Luty 2012 Napisano 6 Luty 2012 z tego co popatrzyłem po refkach to to załamanie powinno sie zaczynać dopiero pod tym okrągłym otworem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się