Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od jakiegoś czau modelowałem sobie scara. Chciałem usłyszeć od was opinie na jego temat. Nie jestem do końca zadowolony z tego co wyszło. W jednym miejscu wyszedł pewien babol który pokazuje, nie wiem jak się go pozbyć. Robione w 3ds max 2012.

rendergw.jpg

render3u.jpg

render2w.jpg

render4v.jpg

No i teraz ten babol. Niezbyt wiem jak by te siatke w tym miejscu zrobić. Jest on poniżej tego okrągłego otworu do przeładowania.

beztytuu3dp.jpg

I jeszcze cała siatka bez turbosmooth.

beztytuu2nq.jpg

beztytuuyqf.jpg

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ostateczny efekt prezentuje się całkiem dobrze, ale widać błędy w siatce (tzn. widać, że momentami nie bardzo wiedziałeś jak zrobić podziały). Proponuję ci, żebyś sobie zrobił jakiegoś videotutoriala, gdzie ktoś modeluje broń.

http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3d-studio-max/model-a-high-poly-rpg-rocket-launcher-in-3ds-max-day-1/ - ten tutek jest całkiem fajny, to w sumie jeden z pierwszych jaki robiłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności