Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Od jakiegoś czau modelowałem sobie scara. Chciałem usłyszeć od was opinie na jego temat. Nie jestem do końca zadowolony z tego co wyszło. W jednym miejscu wyszedł pewien babol który pokazuje, nie wiem jak się go pozbyć. Robione w 3ds max 2012.

rendergw.jpg

render3u.jpg

render2w.jpg

render4v.jpg

No i teraz ten babol. Niezbyt wiem jak by te siatke w tym miejscu zrobić. Jest on poniżej tego okrągłego otworu do przeładowania.

beztytuu3dp.jpg

I jeszcze cała siatka bez turbosmooth.

beztytuu2nq.jpg

beztytuuyqf.jpg

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ostateczny efekt prezentuje się całkiem dobrze, ale widać błędy w siatce (tzn. widać, że momentami nie bardzo wiedziałeś jak zrobić podziały). Proponuję ci, żebyś sobie zrobił jakiegoś videotutoriala, gdzie ktoś modeluje broń.

http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3d-studio-max/model-a-high-poly-rpg-rocket-launcher-in-3ds-max-day-1/ - ten tutek jest całkiem fajny, to w sumie jeden z pierwszych jaki robiłem

Napisano

z tego co popatrzyłem po refkach to to załamanie powinno sie zaczynać dopiero pod tym okrągłym otworem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności