HIHI18 Napisano 21 Luty 2012 Napisano 21 Luty 2012 Witam, jestem tu nowy... zaczynam dopiero zabawe z modelowanie i 3ds maxem... Narazie jestem w trakcie modelowania wszystkiego co się da :P Wczoraj zaczełem modelować nocną lampke na stolik... zrobiłem klosz lampki z cylindra modyfikatorem taper zrobiłem kształt... za pomocą edit poly usunełem górny i dolny cap... i teraz w trakcie renderowania jak ustawię tak troszkę wyżej to nie widać ścianek wew. klosza :( wiem jak to wykonać jeśli robił bym to z kształtu np line, żeby było widać wew. normalne... ale na geometrycznych nie mogę dojść... Pewnie dla wielu to głupie pytanie ale proszę o podpowiedz.. i z góry dziękuje... :)
HIHI18 Napisano 21 Luty 2012 Autor Napisano 21 Luty 2012 Doczytałem się, że można to zrobić za pomocą nałożenia materiału i użyciu opcji 2-sided...no i efekt jest ok... ale czy jest możliwość bez używania materiału??
Dynamico Napisano 21 Luty 2012 Napisano 21 Luty 2012 Dodaj modyfikator "shell". On robi z płskich powierchni bryły. Nadaj minimalną grubość i będziesz miał klosz jak trzeba. :-)
biszkopte Napisano 22 Luty 2012 Napisano 22 Luty 2012 lub materiał 2side :) zaoszczędzisz na poligonach
Rekomendowane odpowiedzi