voocoder Napisano 24 Luty 2012 Napisano 24 Luty 2012 Witam mam problem polegający na dziwnym wyglądzie przekroju mapą opacity; 1. mam editable poly - jajo powstałe w wyniku Lathe 2. wycinam w nim kształt mapą opacity 3. kształt ładnie się wycina ale w przekroju obiektu powstają takie dziwne rozwarstwienia - pokazuje to załącznik - tak jakby obiekt składał się z kilku warstw jak tego uniknąć? w jaki sposób uzyskac bryłę ładnie zamkniętą albo przynajmije "jednowarstwową"? to jakis powszechny problem z uniwerslanym rowiązaniem? [ATTACH=CONFIG]84777[/ATTACH]
uncle Napisano 24 Luty 2012 Napisano 24 Luty 2012 zacznijmy od tego ze jakakolwiek uvw dziala na powierzchni obiektu, a nie na jego objetosci. zeby uzyskac opacity na objetosci trzeba uzyc jakis materialow typu volume, niestety 3ds nie posiada takich ktore jakkolwiek dzialaja wiec nie uzyskasz tego w latwy sposob. kiedys sie natknalem ze niby mental ray ma szadery volume, ale jakos niespecjalnie to dzialalo, jest jeszcze jeden patent, mozna uzyskac to na vray-u stosujac bodajze gradient rampa/smoke/noise/cokolwiek w slocie displace w vray material, wtedy wychodzi cos w stylu tego co chcesz uzyskac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się