Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Mam problem wlasnie z przeniesieniem obiektu z Inventora do maya. Po wczytaniu go w maya obiekt jest wizualnie taki sam ale podczas dalszej jego przerobki ( to znaczy konwersji przez odpowiedni plugin do formatu .i3d)po przekonwertowaniu nie istnieje jako obiekt. Rzeczy ktore domodeluje normalnie sa widoczne po konwersji a importowane z Inventra niedzialaja. Zauwazylem ze linie obiektow importowanych z inventora sa innego koloru niz te modelowane bezposrednio w Maya. I jestem na 99% przekonany ze tu tkwi problem. Istenieje jakas mozliwosc zmiany rodzaju linii?? Albo ktos moze ma jakies pomysly?? d674c0a8190adf1bmed.jpg

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d674c0a8190adf1b.html

Ps. Pliki importowane z programu AC3D sa niebieskie (czyli takie jak modelowane w Maya) i poprawnie sie konwertuja wiec probrem lezy chyba po stronie rodzaju lini czy cos w tym stylu.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 909
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

A nie wiesz jaka jest roznica miedzy linia niebieska a fioletowa?? Wsumie to okna trzymaja sie bo po wlaczeniu widocznosci tekstury to normalnie wyglada. A zazbytnio nie wiem jak mam w tym programie dodac te linie bo sluzy mi on tylko do konwersji. Ewnetualnie jak bys mial czas i checi to moglbys sam sprobowac cos pokombinowac.Bym Ci wyslal plik

Napisano

Wczytaj to lepiej do 3dsmax. Wyeksportuj do .fbx , zaimportuj w Maya i może być lepiej.

 

Pozdro

 

czaps

Napisano
Domyślnie

 

A nie wiesz jaka jest roznica miedzy linia niebieska a fioletowa?? Wsumie to okna trzymaja sie bo po wlaczeniu widocznosci tekstury to normalnie wyglada. A zazbytnio nie wiem jak mam w tym programie dodac te linie bo sluzy mi on tylko do konwersji. Ewnetualnie jak bys mial czas i checi to moglbys sam sprobowac cos pokombinowac.Bym Ci wyslal plik

 

i3d chyba duzych siatek nie pociagnie z tego co pamietam.

 

Edit mesh--> Split polygonal tool zrob by byly kwadraty 4-gony. Taki model szybciej bys odtworzyl w maya.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności