Cezary2528 Napisano 26 Luty 2012 Napisano 26 Luty 2012 Witam. Mam problem wlasnie z przeniesieniem obiektu z Inventora do maya. Po wczytaniu go w maya obiekt jest wizualnie taki sam ale podczas dalszej jego przerobki ( to znaczy konwersji przez odpowiedni plugin do formatu .i3d)po przekonwertowaniu nie istnieje jako obiekt. Rzeczy ktore domodeluje normalnie sa widoczne po konwersji a importowane z Inventra niedzialaja. Zauwazylem ze linie obiektow importowanych z inventora sa innego koloru niz te modelowane bezposrednio w Maya. I jestem na 99% przekonany ze tu tkwi problem. Istenieje jakas mozliwosc zmiany rodzaju linii?? Albo ktos moze ma jakies pomysly?? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d674c0a8190adf1b.html Ps. Pliki importowane z programu AC3D sa niebieskie (czyli takie jak modelowane w Maya) i poprawnie sie konwertuja wiec probrem lezy chyba po stronie rodzaju lini czy cos w tym stylu.
Sebazx6r Napisano 27 Luty 2012 Napisano 27 Luty 2012 Moze dorysuj pare lini a nie okna w powietrzu wisza... to moze byc problem. Ogolnie siatki z programow CAD sa slabe. Czesto wymagaja poprawek.
Cezary2528 Napisano 27 Luty 2012 Autor Napisano 27 Luty 2012 A nie wiesz jaka jest roznica miedzy linia niebieska a fioletowa?? Wsumie to okna trzymaja sie bo po wlaczeniu widocznosci tekstury to normalnie wyglada. A zazbytnio nie wiem jak mam w tym programie dodac te linie bo sluzy mi on tylko do konwersji. Ewnetualnie jak bys mial czas i checi to moglbys sam sprobowac cos pokombinowac.Bym Ci wyslal plik
czaps Napisano 27 Luty 2012 Napisano 27 Luty 2012 Wczytaj to lepiej do 3dsmax. Wyeksportuj do .fbx , zaimportuj w Maya i może być lepiej. Pozdro czaps
Sebazx6r Napisano 29 Luty 2012 Napisano 29 Luty 2012 Domyślnie A nie wiesz jaka jest roznica miedzy linia niebieska a fioletowa?? Wsumie to okna trzymaja sie bo po wlaczeniu widocznosci tekstury to normalnie wyglada. A zazbytnio nie wiem jak mam w tym programie dodac te linie bo sluzy mi on tylko do konwersji. Ewnetualnie jak bys mial czas i checi to moglbys sam sprobowac cos pokombinowac.Bym Ci wyslal plik i3d chyba duzych siatek nie pociagnie z tego co pamietam. Edit mesh--> Split polygonal tool zrob by byly kwadraty 4-gony. Taki model szybciej bys odtworzyl w maya.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się