Jump to content

Konwersja obiektu z Inventora do Maya


Cezary2528

Recommended Posts

Witam. Mam problem wlasnie z przeniesieniem obiektu z Inventora do maya. Po wczytaniu go w maya obiekt jest wizualnie taki sam ale podczas dalszej jego przerobki ( to znaczy konwersji przez odpowiedni plugin do formatu .i3d)po przekonwertowaniu nie istnieje jako obiekt. Rzeczy ktore domodeluje normalnie sa widoczne po konwersji a importowane z Inventra niedzialaja. Zauwazylem ze linie obiektow importowanych z inventora sa innego koloru niz te modelowane bezposrednio w Maya. I jestem na 99% przekonany ze tu tkwi problem. Istenieje jakas mozliwosc zmiany rodzaju linii?? Albo ktos moze ma jakies pomysly?? d674c0a8190adf1bmed.jpg

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d674c0a8190adf1b.html

Ps. Pliki importowane z programu AC3D sa niebieskie (czyli takie jak modelowane w Maya) i poprawnie sie konwertuja wiec probrem lezy chyba po stronie rodzaju lini czy cos w tym stylu.

Link to comment
Share on other sites

A nie wiesz jaka jest roznica miedzy linia niebieska a fioletowa?? Wsumie to okna trzymaja sie bo po wlaczeniu widocznosci tekstury to normalnie wyglada. A zazbytnio nie wiem jak mam w tym programie dodac te linie bo sluzy mi on tylko do konwersji. Ewnetualnie jak bys mial czas i checi to moglbys sam sprobowac cos pokombinowac.Bym Ci wyslal plik

Link to comment
Share on other sites

Domyślnie

 

A nie wiesz jaka jest roznica miedzy linia niebieska a fioletowa?? Wsumie to okna trzymaja sie bo po wlaczeniu widocznosci tekstury to normalnie wyglada. A zazbytnio nie wiem jak mam w tym programie dodac te linie bo sluzy mi on tylko do konwersji. Ewnetualnie jak bys mial czas i checi to moglbys sam sprobowac cos pokombinowac.Bym Ci wyslal plik

 

i3d chyba duzych siatek nie pociagnie z tego co pamietam.

 

Edit mesh--> Split polygonal tool zrob by byly kwadraty 4-gony. Taki model szybciej bys odtworzyl w maya.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy