Skocz do zawartości

Konwersja obiektu z Inventora do Maya


Cezary2528

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem wlasnie z przeniesieniem obiektu z Inventora do maya. Po wczytaniu go w maya obiekt jest wizualnie taki sam ale podczas dalszej jego przerobki ( to znaczy konwersji przez odpowiedni plugin do formatu .i3d)po przekonwertowaniu nie istnieje jako obiekt. Rzeczy ktore domodeluje normalnie sa widoczne po konwersji a importowane z Inventra niedzialaja. Zauwazylem ze linie obiektow importowanych z inventora sa innego koloru niz te modelowane bezposrednio w Maya. I jestem na 99% przekonany ze tu tkwi problem. Istenieje jakas mozliwosc zmiany rodzaju linii?? Albo ktos moze ma jakies pomysly?? d674c0a8190adf1bmed.jpg

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d674c0a8190adf1b.html

Ps. Pliki importowane z programu AC3D sa niebieskie (czyli takie jak modelowane w Maya) i poprawnie sie konwertuja wiec probrem lezy chyba po stronie rodzaju lini czy cos w tym stylu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

A nie wiesz jaka jest roznica miedzy linia niebieska a fioletowa?? Wsumie to okna trzymaja sie bo po wlaczeniu widocznosci tekstury to normalnie wyglada. A zazbytnio nie wiem jak mam w tym programie dodac te linie bo sluzy mi on tylko do konwersji. Ewnetualnie jak bys mial czas i checi to moglbys sam sprobowac cos pokombinowac.Bym Ci wyslal plik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domyślnie

 

A nie wiesz jaka jest roznica miedzy linia niebieska a fioletowa?? Wsumie to okna trzymaja sie bo po wlaczeniu widocznosci tekstury to normalnie wyglada. A zazbytnio nie wiem jak mam w tym programie dodac te linie bo sluzy mi on tylko do konwersji. Ewnetualnie jak bys mial czas i checi to moglbys sam sprobowac cos pokombinowac.Bym Ci wyslal plik

 

i3d chyba duzych siatek nie pociagnie z tego co pamietam.

 

Edit mesh--> Split polygonal tool zrob by byly kwadraty 4-gony. Taki model szybciej bys odtworzyl w maya.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności