Skocz do zawartości

Obiekt3D: Prosty Pokój


gibek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ta szafka jest przeogromna, surrealistyczna wręcz. Telewizor też ma bardzo dziwną podstawę. Kanapa jest trochę za niska chyba a okno wygląda jak zwykła dziura w ścianie. Popracuj trochę nad tym a na pewno coś z tego wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co jest nie tak ze stołem ? :) a tak na marginesie to może ktoś z was wie jak zaimportować obiekt do tego mojego pokoju w cinemie 4d bo zrobiłem oddzielnie lampe a nie chce mi sie robić jej od nowa , a jak trzymam lewy przycisk myszy i upuszczam na okno pracy w cinemie to robi sie automatycznie nowy projekt a nie o to mi chodziło . a w jak wchodze w File to jest tylko export nie ma import ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem że może być słabo bo z c4d pracuje dopiero 5 dzień a mam popracować nad modelami czy renderem ? i może polecił byś jakąś strone z tutorialami na yt a może tutaj są jakieś ciekawe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak komuś sie nie chce pisać to niech nie pisze mówie to szczególnie do ciebie , a pytam sie bo może być tak że ktoś zna jakieś fajne i może polecić a po 2 to chyba do tego jest forum aby pytać ?!?! tak czy nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hoho zawsze w takich wątkach robi się gorąco :]

 

po pierwsze panie gibek: kto szuka nie błądzi. po poziomie pracy widać, że coś Ci dzwoni ale nie wiesz jeszcze w której parafii. Naprawdę tutoriali są setki a wujek google zawsze prawdę Ci powie. Jeśli prosisz o tutoriale godne polecenia to znak, że nie za bardzo jeszcze szukałeś.

 

po drugie: Twoja praca jaka jest sam widzisz. Umiesz czytać komentarze i zapewne umiesz także obserwować świat dookoła. Biorąc na tapetę wizkę pokoju robisz tak jak 90% grafików 3d w Polsce. A wykonanie porządnej wizki to nie 5 dni roboty dla kogoś kto dopiero co odpalił program.

Zacznij uczyć się warsztatu. Poznaj techniki modelowania, teksturowania, oświetlania i renderowania. Dopiero potem składaj to w całość pod nazwą wizualizacja pokoju. Różnica pomiędzy 1 a 2 renderem jest żadna to znak, że nie wiesz nawet gdzie jest bład a co dopiero jak go naprawić.

 

po trzecie: pobiegaj z linijką i zacznij mierzyć skalę obiektów. Nijak to nie pasuje do siebie. Referencje też by się przydały bo w takich kolorach szlag by człowieka trafił po pierwszej nocy.

 

Ot tyle, początki są trudne i nie oczekuj, że ktoś odwali za Ciebie całą robotę i poda na tacy gotowe rozwiązania. Pracuj ciężko a na bank się to opłaci.

 

Salut

tw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności