Skocz do zawartości

Render z siatki


Gość capek

Rekomendowane odpowiedzi

Gość capek

Witam serdecznie,

Ponieważ jest to mój pierwszy post na tym forum chciałbym wszystkim powiedzieć cześć :)

Jestem początkujący w 3ds maxie i mam może banalne pytanie, ale nie potrafię odnaleźć odpowiedzi.

Jak z siatki np zainportowanej np z adobe ilustratora zrobić render? np. mam rozłożoną siatkę jakiegoś wieloboku, pudełka czy coś podobnego i czy można i jak złożyć z tego bryłę/render?

 

Z góry dzięki za odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Cześć!

Ostatnio próbowałem się w to bawić. W zasadzie, mam pewnie dwa dni więcej doświadczenia od Ciebie, więc nie oczekuj cudów ;)

Wczoraj przez dobrych kilka godzin próbowałem dojść jak zaimportować mój ankh z illustratora - przy próbie wyskakiwał błąd. Zacząłem - na logikę - zapisywać w różnych wersjach i wczytało dopiero zapisane w illustratorze 3 (tak, bez CS - po prostu trzy ;P ) niestety, z błędem - bo miałem tam jedną, trochę oszukaną krzywą której chyba biedny 3ds nie potrafił odtworzyć, więc jeżeli sam nie używasz dirty tricków pewnie wszystko będzie w porządku.

Tak otrzymaną siatkę powinieneś już z łatwością poskładać po prostu przemieszczając odpowiednie punkty 'wgłąb'. Następnie dane punkty połączyć i chyba najlepiej zrobić z tego polygona.

 

Pewnie nie rozwiałem Twoich wątpliwości, ale mam nadzieję, że odjąłem Ci choć trochę roboty ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość capek

Dzięki za odpowiedź. Tak, udało mi się zaimportować siatkę z AI, i faktycznie pojawiła się siatka.

A mógłbyś powiedzieć jak to poskładać? zaznaczasz obiekt i potem jakimś modyfikatorem? a doszedłeś może jak potem nałożyć grafikę tą która była w AI na siatce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach